Inga direktörer här inte, en byggingenjör på en kommun (=inte så högavlönat...) och sambon är elingenjör på ett elbolag (som de flesta bara klagar på...)
 
Knappast.
 
Vi är definitivt inga direktörer. Vår sammanlagda inkomst bör hamna runt 40 kkr/mån före skatt när sambon får jobb (pluggar just nu).
Har inte börjat bygga än, men jag räknar tillsvidare med att vi ska klara av en totalkostnad på ett par mille med en kontantinsats på 250 kkr.
 
Nej långt ifrån. Jag jobbar som produkt support och säljare, min sambo jobbar inom äldre vården. Vi har 2st barn och har cirka 40000 till 45000/mån brutto+ barnbidrag. Vi ska bygga ett 1-planshus på 155kvm och ett dubbelgarage på 55kvm. Kostnad för detta kommer hamna på runt 1,7 miljoner. Vi ska göra mycket jobb själva för att hålla nere kostnaderna. Vi kommer lägga in 250 000kr.
 
Nej, som sagt... Variationen är oändlig som med det mesta. Gubben min är "datasnubbe" och själv är jag bara lagerarbetare/truckförare. Tre barn har vi i olika åldrar. En rik familj med andra ord -men inte på pengar :D! Vi behöver inte äta skorpsmulor varje dag men nån Karibiensemester blir det fårstås inte...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.