känns det som om man kommit nånvart... Väggarna gipsade o klara för våtrumssäkring, golv likaså, taket sänkt målat o klart för spottarna.. Nu börjar man se ett slut på renoveringen.. Även om man nu inte kommer ha tid på nån vecka så känns de skönt att ha kommit en bit på väg, Har känts som om att man jobbat o jobbat o inget resultat.. Men efter dagens insatser då taket sänktes o målades så helt plötsligt ser man att nåt har blitt gjort.. att så lite kan göra så mycket.. :)
 
Grattis får man väl säga.

Skönt att det går framåt. Hemma så står det och stampar. SUCK
Ska börja med klabb massa på väggar och golv men får aldrig tummen ur r-n.
Började istället i hallen och snickra där istället. IDIOTI
 
humm.. jag har fortfarande mitt tak kvar.

Dock har jag kaklat & mosaikat, fogat, toan är på plats (o funkar), lika så handfatet.

Ska fixa innertaket är nästa steg.. varför jag väntade med innertaket? jo jag räknade med att jag skulle kladda ner det med tätsikt, fix & fogmassa ;)

Så se till att maskera ditt innertak ordentligt innan du börjar göra något sen.. det blev en del stänk av både det ena o det andra..!

Men visst är det skönt o se resultat.. :) :)
 
Tror inte du får några problem med stänk. Vet inte om det är samma våtrumsfärg som jag använde i taket men mitt va väldigt enkelt att torka av om du skulle få en liten stänk...
 
Tack för alla tipsen... Jag kommer använda mig av Lip´s produkter... Förhoppningsvis någorlunda lättanvänt.. Någon som har erfarenhet av deras produkter???? Jag resonerade som så att få allt byggjobb klart innan jag börjar med finliret... Känns bäst så av nån anledning.. :)
 
Använde själv Lips produkter, inga som helst problem. Har visserligen inget att jämföra med men jag kommer definitivt använda Lip när "lilla" badrummet ska göras iordning - förmodligen någon gång runt år 2010.... ;) ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.