Så var man äntligen husägare! Skrev på de sista papprena hos banken idag och fick nycklarna till huset! :D Så på lördag går flyttlasset!!! 8)

Bara tvungen att avreagera mig lite! :p
 
Grattis! Inget nybygge då med andra ord?
 
Nopes. "Färdig" kåk blev det 8)
En nyrenoverad låda från 40-talet ;D

Vi väntar med nybygget ett par år. Kändes som en hopplös uppgift när man bor i Sthlm och inte har 10-20% att gå in med i kontantinsats. :-/
 
Grattis! Vad blev det för hus då?
 
Grattis va kul! Vill se bilder på kåken också, blir nyfiken nu jue! ;D
 
Ska ta med mig digitalkameran nästa vända till huset! promise!

En 1-planare med källare (fast mer som souterrängvåning därnere), 80 + 80 kvm. Stort sett helt nyrenoverad senaste 6 åren, lite arbete återstår dock. I Bromma i Stockholm, kort cykelavstånd till både mitt och sambons jobb. Friköpt tomt på 510 kvm med pergola och äppelträd och hallonbuskar.

Ett genuint "Egna hem"-hus från 40-talet, en låda! ;D
 
GRATTIS! Då vet ni vad ni har att göra ett tag framöver!
 
LillaSandra skrev:
Ska ta med mig digitalkameran nästa vända till huset! promise!

En 1-planare med källare (fast mer som souterrängvåning därnere), 80 + 80 kvm. Stort sett helt nyrenoverad senaste 6 åren, lite arbete återstår dock. I Bromma i Stockholm, kort cykelavstånd till både mitt och sambons jobb. Friköpt tomt på 510 kvm med pergola och äppelträd och hallonbuskar.

Ett genuint "Egna hem"-hus från 40-talet, en låda
! ;D
Det låter jättefint :D, jag önskar dig verkligen Lycka till och väntar med spänning på bilderna ;)

MVH//Christina.
 
byggimpert skrev:
Det låter jättefint :D, jag önskar dig verkligen Lycka till och väntar med spänning på bilderna ;)

MVH//Christina.
Tack Christina, det lär behövas! ;)
Sambon har redan tagit på sig Byggare Bob-minen ;D

Räkna med att det blir mycket tid härinne, så snart vi fått bredbandet inkopplat i villan! Telefonen flyttas på måndag, så det lär väl ta minst en månad innan de lyckats flytta bredbandet >:( ... men då har man ju nära till kontoret 8)
 
Grattis!

Kul att det gick vägen, att flytta till hus är STORT 8) :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.