emot kritik, bra som dålig  ;)
Vill gärna ha tips på hur vi ska göra fönstret insynsskyddat!
Inte så snyggt i nuläget med bordstabletterna som sitter där :p
Vet någon var man kan få tag på en ek-persienn till bra pris?

 
  • Badrum_turkos_028.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Här kommer en bild till............. ::)
 
  • Badrum_turkos_003.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Och så ett på det snygga fönstret ;D
 
  • Badrum_turkos_014.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan väl lika gärna ta en till då, när jag äntligen fixade att få in bilderna *s*
 
  • Badrum_turkos_013.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Också den sista, inte lätt att ta biler när badrummet bara är 4,5 kvm stort.....
 
  • Badrum_turkos_017.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det här blir den sista ::) (lovar)
 
  • Badrum_turkos_022.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Två tips:
1. det finns en typ av film som ser ut som frostat glas.Finns att köpa i färg butiker.

2. man kan även köpa silkesdraperier å sätta upp. ger både skydd mot insyn och släpper in ljus.
 
Hej,
Superfint badrum! Har ni gjort arbetet själv eller har ni anlitat folk?
Jag gillar kaklet, jag är också inne på stora vita plattor på väggarna och grått på golvet.
Vad heter kaklet och vad kostar det?

Grattis till ett fint badrum!
 
Snyggt! Allt matchat och fint!!! ;)"Spolknappen" är en fin detalj tycker jag! Känn er mycket nöjda!
 
Hejsan!

Tack så mycket alla, kul att höra, det är lätt att man blir lite självkritisk :-/

Ellie: Silkesdraperier, lät intressant, vad är det och vart hittar man sådana?

Maivan: Vi gjorde allt underarbete- och efterarbete själva, men anlitade folk till själva kaklingen och rörjobbet.
Kaklet på väggarna är ett vitt matt basic kakel 33*43 cm från Svenska Kakel och kostade 209:- kvm.
På golvet har vi svart klinkers 30*30 + mosaik 5*5 som heter Ambiente och kommer från Lhådös och kostar 318:- resp. 1210:- kvm.
Känns rent och fräscht, och man kan variera färgen i badrummet med inredningsdetaljer istället. (Bra för mig som är mkt ombytlig av mig)*s*.

Nickolina: Visst höjer spolknappen det hela ;) ;D


 
Snyggt!

Vi bygger nytt och snickarna börjar med vårt badrum alldeles strax. Vi har valt ungefär samma kakel som er och jag vet inte om jag vill ha det stående, som ni, eller liggande. Har du nån klok tanke kring det?

Snyggt med mosaik i duschutrymmet, nu har du övertygat mig om att jag vill ha så.

 
Tack  :)
Funderade också länge och väl om jag ville ha det liggande eller ej, hade plattorna varit snäppet större hade valet varit solklart liggande.
Men eftersom vi fick sänka taket en bit pga av spottarna, kändes det som att taket skulle krympt ytterligare om vi lagt kaklet ner.
Nu kännns det högre till tak än vad det egentligen är ;D

Kul att kunna vara till hjälp  ;) :D
Sänder med en bättre bild till på mosaikdelen.

 
  • badrum_006.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Plattis

Förstod först inte vad du menade, men är det kanske att det föll ut dåligt med väggkaklet i hörnan?
Tanken har faktiskt inte slagit mig förut........................
Man ser ju bara helheten, men börjar man granska så finner man en del som man kanske inte är så nöjd med ::)
Nä, får blunda när jag går in i badrummet helt enkelt ;D ;)
 
Det finns en jätte fin bild på silkes draperier i tidningen, allt i hemmet.
det säljs på indiska
 
På "designtorget" Har de en jättefin häftplast med siluetten av pelargoner som man kan sätta i fönstret.... Det blir en cool kontrast till allt det strama och enkla! Jättebra insynskydd oxå! Jag har det själv :)

Jättefint badrum!!!! Jag är särskilt förtjust i det fina golvet! Var det dyrt?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.