Helt plötsligt har jag börjat bevaka alla ämnen man svarar i, nåt jag inte är intresserad av och undrar hur man ändrar det? Hittar ingen inställning i menyn.
 
Du väljer Prenumerationer, krysar i rutan under Bevakning och nästan längst nere väljer i stället för att Flytta, Radera.
 
Ok, tror jag fick till det. Inte helt solklar inställning dock.

Edit: Nä, jag raderade bara dom prenumerationer jag hade, det skapas fortfarande nya om jag svarar i en tråd.
 
Redigerat:
Stefan N skrev:
Ok, tror jag fick till det. Inte helt solklar inställning dock.

Edit: Nä, jag raderade bara dom prenumerationer jag hade, det skapas fortfarande nya om jag svarar i en tråd.
Det är så det funkat för mig hela tiden. Varje gång man svarar i en tråd, bevakar man det. Hur ska du annars veta om nån svarar just på DITT inlägg?
;)
 
Klicka på Inställningar och Redigera alternativ och byt din standardinställning för bevakningar lite längre ned på sidan.
 
Ja, nu verkar det ha blivit rätt. Orkar inte få 75 mail om dagen att det har svarats i en tråd....
 
Aha! Äntligen, som jag har letat men inte hittat rätt. Nu får äntligen mailen lite vila igen. :)
 
Jag fick plötsligt massor av mail för några dar sen, ändrade inställningen till "inga mail" men fick fortfarande mail från några trådar. Prövade att välja "bevaka inte" istället men fick i alla fall 5-6 mail idag. Hur gör jag nu? Vill inte ha mailen, "Senaste inläggen" räcker åt mej.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.