undrar om det finns nån som vill dela med sig bilder på älvsbyhuset mimer invändigt,och om någon har valt extra fönster i köket.all information är av intresse
 
hur gjorde ni med elementet i badrummet? vi ska oxå ha hörnbadkar men elementet sitter mitt under fönstret... eller ni kanske har golvvärme bara?
 
vi har inte fått vårt hus än men vi har också planerat att ha h-badkar och vi funderar precis som ni hur man ska göra med elementet.Vi har inte golvvärme men vi vill ju fixa till badrummet så småningom men man har ju övervåningen att tänka på också :-/berätta gärna om hur ni löser element frågan!Har ni några bilder på ert hus och vilken stad bygger ni, har ni extra fönster i köket, eller har ni några bra råd till oss? hälsningar lisa ps vi ska bygga i uppsala ds
 
När ni gör om badrummet så kan ni ju anlita en rörmokare som drar om rören och plaserar elemntet där ni vill ha det alt. sätter in en vattenburen handuksvärmare istället för elementet.
 
Finns lite bilder på våran sida

Kristoffer
 
vårat hus kommer nästa sommar... :-/ jag gillar att planera i förväg... vi ska bygga i vårgårda(västra götaland). vi vill inte behöva ha golvvärme bara pga av att elementet sitter i vägen... kan ju sätta in ett mindre men frågan är om det gör så stor skillnad.
 
Kosmos skrev:
Finns lite bilder på våran sida

Kristoffer
Vad jättefint ni har :), vad är det för kökskakel ni har valt??

Vilken färg/tapet är det på väggarna??

MVH//Christina.
 
therese82 skrev:
hur gjorde ni med elementet i badrummet? vi ska oxå ha hörnbadkar men elementet sitter mitt under fönstret... eller ni kanske har golvvärme bara?
Hej!

Vi flyttade helt enkelt (eller min pappa flyttade helt enkelt... ;)) elementet till väggen bredvid. Det behövdes bara någon meter rör och några nya kopplingar!
 
Kosmos skrev:
Finns lite bilder på våran sida

Kristoffer
Får vårt Mimer nästa höst men vad fint ni har det !!!
 
Jag efterlyser mer bilder på mimer invändigt! Ni som har fixat badrummet med kakel, klinkers och golvvärme, vad slutade notan på för detta.Om man vill ha fondvägg i nått rum,betalar man extra för det då?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.