Hej, finns det någon som har byggt ett 1.5 plans Älvsbyhus i örebrotrakten och som skulle kunna tänka sig att visa det för mig och min fru? Jag kan ta med en ask Alladin som tack för besväret. :surprised:
 
kan man inte ringa till Älvsbyhus i örebro o kolla om dom har några visningsvillor.... ;)
 
Jo fast jag skulle vilja se hur det ser ut när övervåningen är färdiginredd och Älvsbyhus har inga hus med färdiginredda övervåningar i den här trakten, verkar det som.
 
Jag har kompisar som byggt utanför Västerås, om ni är i krokarna visar de säkert gärna sitt hus, de är jättesnälla! (Dessutom föräldralediga och ofta hemma...). Skicka ett mess om det är aktuellt, så kan jag höra med dem och förmedla kontakt i så fall.
 
Bra idé Luke, det är mycket bättre att "våldgästa" en kund än att knalla runt i ett visningshus med en partisk å tjatig säljare... sen är det ganska smickrande att få såna besök oxå 8)
 
Våldsgästa och våldsgästa, de släpper in mig frivilligt förståss. Dessutom kan man prata med dem om huruvida de är nöjda eller inte och kanske snappa upp lite annan värdefull information som säljaren kanske inte är så pigg på att berätta om. Det är väl inget fel att hjälpas åt som husköpare? ???
 
det var exakt det jag menade...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.