Jeg har vært medlem på forumet en stund, og har hatt mye nytte av informasjon og tips herfra! Har ikke skrevet noe, for jeg skriver jo tross alt på norsk, og det er jo et svensk forum! :)

Nå føler jeg derimot for å gi lyd fra meg, siden det sikkert er flere her som kan komme i samme situasjon som oss. 19. februar bestilte min samboer og jeg varer hos www.net-vvs.se for ca 22000 kroner. Leveransen skulle ta to-tre uker. Den 14.mars fikk vi mail om at varene var forsinket, og at dersom vi ønsket å annulere ordren så ville de føre pengene våre tilbake på bankkontoen vår. Vi bestemte oss for å annullere, og fikk mail 30. mars om at pengene var overført uken før. Ennå har vi ikke fått pengene. Siste nytt var en mail i dag, hvor de hevdet at kontonummeret de hadde fått da vi avbestilte ikke eksisterte????

Så utfra egen erfaring, så vil jeg be alle om å tenke seg nøye om før dere bestiller fra net-vvs.se. Iallfall om dere ikke har 20000 kroner til overs som dere ikke trenger på en god stund... :mad:
 
För min egen del välkomnar jag både norrmän och danskar att bidra till forumet på sina egna språk, då jag tycker att det är trevligt att få en liten övning i förståelse av våra grannspråk.

Tråkigt att ni haft otur med beställningen. Det har ju ännu inte gått så lång tid, så ni kanske fortfarande kan få tillbaka pengarna.

Välkommen till forumet, och räds inte att posta!
 
Hei og takk for velkomsten :)

Nei, jeg vet at det ikke har gått så lang tid, men vi har flere ganger blitt lovet at pengene er satt over, og det kommer hele tiden nye unnskyldninger om grunnen til at de fortsatt ikke er på konto. Vi har ikke så god økonomi at vi kan ha over 20000 kroner utestående for varer vi ikke skal ha... har tro på at det ordner seg til slutt, det skal jeg sloss for om det blir nødvendig, men det er så frustrerende! :(
 
Hemmakatten
Flyttade ämnet till Juridik-forumet då jag tror att linnjea kanske kan få råd om hur hon/han skall agera framöver.
 
Ville bare si at vi endelig har fått pengene våre tilbake! Det ordnet seg heldigvis til slutt :)
 
Vad bra! Det är alltid kul att få veta hur det gick till slut :)
 
Jag blev väldigt förvånad över att ni upplevde er dåligt bemötta av vvsonnet, min erfarenhet av dem är mycket bra. När vi renoverade badrummet köpte jag vissa delar av Fmm-duchen hos dem andra delar på coop. Blandare från copp var fel sort och där rykte de bara på axlarna. Efter ett mail till vvsonnet fixade de en specialkoppling, skickade hem den dagen därpå och hörde av sig ett par dar senare för att kolla om det fungerade. Jättebra service!
 
krukan,

Jag tror att du har blandat ihop företagen. linnjea pratar om www.net-vvs.se och du om www.vvsonnet.se
Vad jag kan se på nätet så är dessa ej samma bolag.
 
:rolleyes:sorry, helt rätt, var inte tillräckligt uppmärksam, ber om ursäkt, man ser bara det man vill se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.