I år ligger hela 75 procent fler fritidshus ute till försäljning än vad det gjorde i fjol men priserna fortsätter ändå öka, det visar Bovisions Fritidshusbarometer.

Du kan läsa artikeln här: 75 procent fler fritidshus till salu
 
E
Skrivet av: billy_baver

Statistiken avser "utgångspris" endast. Bovision kartlägger inte på något sätt om det slutliga priset över- eller underskrider utgångspriset, eller om någon affär öht blir av.

Källan direkt - http://fritidshusbarometern.se/
 
E
Skrivet av: Mecklaren

Av egen erfarenhet har vi lagt ut fler villor på landet som vinterbonade Fritidshus så de finns både som villor och fritidshus. Detta pga kommunernas nedläggning av landsbygdsskolor och allmän avfolkning. Så jag tror inte att statistiken är vidare rättvis.
 
E
Skrivet av: Wide Glide

Alla 40-talister som byggde fritidsstuga på 60-70-talet är såpass gamla att stugorna är till försäljning. Det kan även vara så att något av barnen vill köpa stugan och enda sättet att få ett riktigt pris är att man lägger ut stugan till försäljning. Man löser ut de andra syskonen och allt är frid och fröjd.
 
E
Skrivet av: Normansdotter

var kan man hitta statistik bara över Stockholms län ?
 
E
Skrivet av: Jervnick Williams.

Hej,

Jag är Jervnick Williams ett privat lån långivare och vi ger lån 3% ränta nivå, erbjuder jag lån till privatpersoner och företag eller personer som är ekonomiskt ner gruppen. Det är en ekonomisk möjlighet vid din dörr steg upp idag och få en snabb titt finns ett lån.

Det finns många finansieringsalternativ och supportwebbplats och fortfarande inte kan spela upp den. Men det är en ekonomisk möjlighet vid dörren steg, och torka, och kan inte missa detta gyllene tillfälle. Tjänsten tillhandahålls för enskilda, företag och affärsmän och kvinnor. Det Lånebeloppet finns i en rad $ 1,000.00 är $
500,000,000.00 eller ditt val. Här är några frågor:

Behöver du ett lån betyder inte att du vill betala ditt konto har du ekonomiska problem, behöver du finansiell lösning?.

Här för att alla dina ekonomiska problem. Jag ger lån projekt, affärer, skatter, räkningar, och många andra skäl, vår
Lånet är enkelt och * censurerad * Om mer information, kontakta oss via e-post: jervnickloanhome@globomail.com

FÖRSTA nödvändig information

Namn och efternamn ............

Personliga telefonnummer ........

Statligt ...............

Adress: ............

Staten ......

Censurerat ............

Ålder ............

Kön ..........

Har du ansökt om ett lån innan? .........

Civilstånd ........

Lånebelopp behövs ............

Lån .......

Talar du engelska? .................

Syfte med kredit ..........

Yrke ..............

Månadsinkomst ......

Några svar FAQs (Vanliga frågor) Vi har en enkelt sätt för dig att fylla i för att ansöka om lån. fylla i den och e-posta det till mig. Ansökan omfattar under 2 ämnen.

* Kredit * tillåta låntagaren Information Först Vad är räntan? Räntan beror på projektet. Den är 3% ränta endast årlig ränta per månad. Andra är min kredit fråga? Inga 3. Vart vill du lån? Vi lån World 4:e Hur lång tid tar det att finansiera? Genom att skicka in din kreditansökan, kan du förvänta dig ett preliminärt svar mindre än 24 timmar, och finansieringen av 72-96 timmar efter att ha fått den information vi behöver från dig.

5. Hur mycket kommer mina betalningar vara? Detta kommer att beräknas för dig och skickar en återbetalningsplan med lånevillkoren.

Jag ivrigt väntar på ditt snabba svar, Vänliga hälsningar,

Jervnick Williams.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.