Vad är det med skåpen i 60-talsköket!? Inget får ju plats! Man hade rimligen stekpannan, pajformen och kastrullen även på 60-talet men dessa passar inte i skåpen där man förväntas förvara dessa! Varför??

Värdelöst. Upprörande! Ja!!


Ett öppet köksskåp med köksgeråd, en stängd spis, oordning, krukor, kastruller, hushållsartiklar, oorganiserat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Öppen kökslåda med kastruller, plastbehållare, trångt utrymme, oordning, en del av en papperskasse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kökslåda öppen med kastruller, lock och ugnspanna i ett hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kanske männen som planerade utan kunskap och kvinnorna hade ingen talan ?
 
  • Gilla
Civilpolisen och 2 till
  • Laddar…
Det ser ut som ett litet lägenhetskök(?) Inte som ett fullstort kök i ett 60-talshus.
 
MultiMan
Mitt kök råkar ha samma härliga, gröna färg 😄, men jag har inga så smala skåp. Det smalaste jag har är med lådor, men de är bredare än dina. Skåpen till grytor är typ 80 brett och rymmer både stekpanna och stora grytor på samma hyllplan.

Dock är det för lite plats ändå så jag byggde ihop en köksö av prylar från IKEA:s fyndet en dag de sålde för halva fyndet-priset, så jag fick en rostfri plattform på 80*40 med 3 rostfria galler under där jag har extra matattiraljer. Kostade totalt 180 kr + lite skruv och hålband.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.