Var förbi Jula idag och hade sett reklam om en Bahco sats billigt.

Döm om min förvåning när jag inser att ALLA Bahco, Fiskars, Stanley var det 50% på. Även vissa som är nedsatta sen tidigare. Varenda tång, hylsa, såg, hylsnyckelsats, kompressor, svets osv.

Gäller HELA helgen. Nu börjar det likna nåt!

Var måååånga där som inte riktigt vill tro det och som sprang och frågade personalen som hela tiden fick upprepa "-ja, det gäller ALLA Bahco" osv.
 
Tyvärr har ju alla tre märkena gått ned i kvalitet. Från proffskvalitet till husbehovspularkvalitet.

Bahcos filar håller dock kvaliteten någotsånär så köp filar! De är förbrukningsvaror.
 
Tycker nog att för 50% så är de fortfarande väldigt prisvärda.
 
Jag hade tittat på Philips hue startpaket med tre E27 lampor med färg samt hub, fanns när jag sökte på Jula kvällen före, hade då originalpriset 1499 kr, ungefär som på andra ställen

Nu under black friday var det borttaget, alla de andra (tja, fem st) hueartiklarna de säljer fanns däremot på morgonen

Åkte inte till Jula i Örebro, men gissar att de plockat bort det nu under black friday, för att slippa sälja med sådan hög rabatt. Skall ha lite koll på tisdag om den återkommer.
 
H heimlaga skrev:
Tyvärr har ju alla tre märkena gått ned i kvalitet. Från proffskvalitet till husbehovspularkvalitet.

Bahcos filar håller dock kvaliteten någotsånär så köp filar! De är förbrukningsvaror.
När det är 50% så är det mer än nog för "Husbehovs" men även semi-proffskvalitet.
 
Jag köpte regeldetektor, snabbtvingar, skruvmejslar, kombitång, snörslå :)
Var på jakt efter hålsåg också, men Bacho hade typ upp till 80mm bara
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.