J
Förslag på pendel till trappa som är en riktig piece. 60-tals hus så gärna något klassiskt. Kollat kotten men känns inte så originellt. Trapphus från 60-talet med stort fönster, svarta räcken och högt tak, perfekt för klassisk pendelbelysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vad menar du med pendel, är det en armatur du letar efter så finns det lika som det var i gamla skolsalar förr , lång pendel och en rund glaskupa
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
J
Ja armatur. Bra idé! Andra förslag?
 
Crown från Markslöjd kanske? Med reservation för att jag bara har sett den på bild.
 
Lite mer, dom var med kabelupphängning och då går det att skaffa kabel som tål att hänga i, så långt ner du vill
 
Ingen klassiker utan en specialmodern armatur, TS ville ha en klassiker
 
  • Gilla
yonna och 2 till
  • Laddar…
Ser att TS bor i Stockholm, mitt tips är att åka förbi Domino Antik på Upplandsgatan. De har massa vintage lampor. Finns en risk för ett ”hållkäften pris” dock
 
S
J
Modern taklampa i guld med geometriska former, möjligen från Örsjö eller OTT international.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Många bra förslag. Såg dessa i en kyrka. Fast då måste jag ha flera Tror det är OTT international

Fem genomskinliga hängande lampor med guldfärgade detaljer, tända och upphängda i sladdar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Den här tycker jag också är rätt häftig från Örsjö
 
J
Blev ett säkert kort men rätt bra.
Modern taklampa i trapphus med beige väggar och trädetaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Hasse C och 6 till
  • Laddar…
Ser ut som nått Ikea skakat fram.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.