Är det någon här som har 4evergreens minireningsverk som har problem med att det inte fungerar jag har bytt ut mitt på grund av att det inte fungerade. Det var en som kontaktade mig om att deras inte fungerar som det skulle och ska driva detta vidare jag kan förmedla era problem vidare
 
Vilken modell på verket var det som ej funkade och vad var problemet?
Intresserad pga att jag själv har BioCleaner BC1HH från 2013 som funkar hyfsat ok.
Ända jag tycker är konstigt är att med 4 personer i hushållet behöver jag tömma 3 ggr/år.
Och det är precis på gränsen, skulle igentligen behöva 4 ggr/år.
Men jag har heller aldrig lämna in något labb test för att se om reningen är efter riktlinjerna.
 
M Milix skrev:
Vilken modell på verket var det som ej funkade och vad var problemet?
Intresserad pga att jag själv har BioCleaner BC1HH från 2013 som funkar hyfsat ok.
Ända jag tycker är konstigt är att med 4 personer i hushållet behöver jag tömma 3 ggr/år.
Och det är precis på gränsen, skulle igentligen behöva 4 ggr/år.
Men jag har heller aldrig lämna in något labb test för att se om reningen är efter riktlinjerna.
Det är samma som jag hade
Har du inget serviceavtal
 
M Milix skrev:
Vilken modell på verket var det som ej funkade och vad var problemet?
Intresserad pga att jag själv har BioCleaner BC1HH från 2013 som funkar hyfsat ok.
Ända jag tycker är konstigt är att med 4 personer i hushållet behöver jag tömma 3 ggr/år.
Och det är precis på gränsen, skulle igentligen behöva 4 ggr/år.
Men jag har heller aldrig lämna in något labb test för att se om reningen är efter riktlinjerna.
Jag hade problem med att verket imploderade på grund av mark tryck och att det bara slamade igen sig hela tiden hade ca 3 tömmningar per år på 4 personer
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.