Ibland blir det fel, ibland blir det mycket fel. Jag hittade 17 bygg- och monteringsfel som är så illa att de har blivit virala.

Du kan läsa artikeln här: 17 fuskbyggen där jag hoppas kunden inte har betalat i förskott

Välkommen att kommentera den här guiden! Ange nummer på den del av guiden du kommenterar, för det är en enda kommentarstråd till hela guiden.
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Skulle vara kul med något liknande med bilder från svenska hus.
 
  • Gilla
udihow och 4 till
  • Laddar…
Var ifrån har ni egentligen hämtat dessa bilder?
Från något snabbt uppvuxet "semesterparadis" i Asien eller?
För det är väl inte härifrån vårt ordentliga Sverige va?
 
  • Gilla
Igen och 1 till
  • Laddar…
lärjungen
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Var ifrån har ni egentligen hämtat dessa bilder?
Från något snabbt uppvuxet "semesterparadis" i Asien eller?
För det är väl inte härifrån vårt ordentliga Sverige va?
Med tanke på hur vägguttagen och arkitekturen ser ut på flera bilder är de inte tagna i Sverige.
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
EvaMLin
Nr 15 är en favorit! Förstår precis hur det gått till. ”Det var väl själva *#§€ om jag inte ska få till vinkeln och längden! Nu då! Nähä” :crysmile:
 
  • Gilla
mugatu och 1 till
  • Laddar…
Skulle kunna vara tagna på Karloinska sjukhuset
 
  • Gilla
  • Haha
elinw och 5 till
  • Laddar…
Nummer 11, spiraltrappan som är vid sidan av dörrarna, det är ju uppenbarligen en lös trappa som bara ställts där i väntan på att lyftas rätt och monteras. Men det är märkligt att de vågar ha den stående lös så där, tänk om den skulle välta? Och varför kommer den hel, de jag sett brukar vara i sektioner på kanske 3 meters höjd.
 
  • Gilla
lärjungen och 3 till
  • Laddar…
Kalle B Kalle B skrev:
Nummer 11, spiraltrappan som är vid sidan av dörrarna, det är ju uppenbarligen en lös trappa som bara ställts där i väntan på att lyftas rätt och monteras. Men det är märkligt att de vågar ha den stående lös så där, tänk om den skulle välta? Och varför kommer den hel, de jag sett brukar vara i sektioner på kanske 3 meters höjd.
Precis. Man ser ju märkena från fästena vid dörrarna. Men som sagt. lustigt man bara vågar luta den där.
 
Byggahus goes "lajkat". Jag tror om jag ska vara ärlig och tråkig att man inte får använda bilder så här med tanke på upphovsrätt :p

Om ni vill klicka runt på diverse tramsbilder som är stulna från nätet kan ni gå till:
www.imgur.com
 
  • Gilla
Keiller och 2 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Byggahus goes "lajkat". Jag tror om jag ska vara ärlig och tråkig att man inte får använda bilder så här med tanke på upphovsrätt :p

Om ni vill klicka runt på diverse tramsbilder som är stulna från nätet kan ni gå till:
www.imgur.com
Min favvo hette ”only in russia”.
Nu har Sverige tyvärr kommit ikapp på galet dåliga jobb.
Vem vågar visa sin blåsning:cool:
 
Fadai
Dörren bakom trappräcket är hysterisk! Eller så är jag bara lite trött. :sleep:
 
Kalle B Kalle B skrev:
Nummer 11, spiraltrappan som är vid sidan av dörrarna, det är ju uppenbarligen en lös trappa som bara ställts där i väntan på att lyftas rätt och monteras. Men det är märkligt att de vågar ha den stående lös så där, tänk om den skulle välta? Och varför kommer den hel, de jag sett brukar vara i sektioner på kanske 3 meters höjd.
Samtidigt undrar jag hur det är tänkt med dörren på markplan, lär vara svårt att gå ut där när trappan är på plats..
 
7 Måste ju vara fake.
Vem orkar såga ut och anpassa väggen så.
 
Nummer 9 är ju arrangerad. Man har flyttat de hängda skyltarna för att ta bilden och sedan hängt tillbaka dem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.