J
Jag vill inte ha sagt något alls utan jag postar bara för att jag kan :) sitter ca 11.000 m upp i luften i skrivande stund på planet från Kanarieholmarna och fördriver tiden med att läsa BH-forumet :) toppenläsning!
 
Trevligt, kollade vädret och 15+ blåst och regn en vecka framåt;)
 
J
Gött art vi är på väg hem då, för vi har haft det riktigt fint :)
 
  • Gilla
MB77
  • Laddar…
S
kom int hem kallt i längst upp i norden :thumbdown:
 
  • Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
[h=2]10000-metersklubben[/h]
Jo-han skrev:
Jag vill inte ha sagt något alls utan jag postar bara för att jag kan :) sitter ca 11.000 m upp i luften i skrivande stund på planet från Kanarieholmarna och fördriver tiden med att läsa BH-forumet :) toppenläsning!
Jag trodde man gjorde annat än läsa på BH-forumet när man var med i 10000-metersklubben.:surprised: Hur som helst,
Välkommen hem! (y)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
[h=2]10000-metersklubben[/h]
Jo-han skrev:
Jag vill inte ha sagt något alls utan jag postar bara för att jag kan :) sitter ca 11.000 m upp i luften i skrivande stund på planet från Kanarieholmarna och fördriver tiden med att läsa BH-forumet :) toppenläsning!
Jag trodde man gjorde annat än läsa på BH-forumet när man var med i 10000-metersklubben.:surprised: Hur som helst,
Välkommen hem! (y)
 
JanneL skrev:
10000-metersklubben



Jag trodde man gjorde annat än läsa på BH-forumet när man var med i 10000-metersklubben.:surprised: Hur som helst,
Välkommen hem! (y)
Du har väl hört talas om HBTQ?

B och H betyder ju Bygga Hus, det vet väl alla :D

Hen som skapade akronymen var dyslektiker, egentligen skulle det vara BHTQ.


OT
http://sv.wikipedia.org/wiki/Akronym
Nu fick ni lära er nåt :cool:
 
jojjeblom skrev:
Trevligt, kollade vädret och 15+ blåst och regn en vecka framåt;)
Jag vet inte vilket väder du kollat på men över 20 varje dag med top på 25, inget regn eller blåst. :beer:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.