Undrar om ni kan tipsa mig om något lämpligt hus? Är ute efter enplanshus, helst med garage i samma huskropp. Minst 5 rok, vill helst ha 4 sov, 1 allrum, vardagsrum, stort badrum och mindre gästwc. Plats för rejält matbord, antingen i kök eller vardagsrum. Rejält med garderober/klädkammare. Totaltpris på färdigt hus (exkl. tomt och va) på 1,5 milj. Finns det ????

(Har ögonen på Vallsjö 168 och A-Hus Hasseludden, men vi snackar nog inga 1,5 mille där :'()
 
Vi har också tittat runt på denna kombination och insåg att det finns väldigt få enplanshus som erbjuder 4 sovrum i kombination med allrum och V-rum. Oftast saknades antingen ett sovrum, eller allrummet.

Dessutom blir ett enplanshus med dessa utrymmen ofta stort (=dyrt).

Titta på Lyckan från Eksjöhus och Siskan från LB-hus som har lyckats få in alla utrymmen på ganska liten yta.
 
Götenehus
www.gotenehus.se

Husmodell Sjösäter
- har tillåme ett extra FEMTE litet rum, men det går ju att göra till förråd/klk...
 
K
Jag planerar att landa runt detta pris på ett Anebyhus 913, förlängt 1.2m samt allrummet omgjort till ett sovrum (det blir alltså utan allrum). 4 stora sovrum, garage, 2 badrum, stort kök samt stord vardagsrum med ryggåstak. Då gör jag mycket själv, (grund etc.) samt jag har redan alla vitvaror och badkar/dusch.
Tomt + VA extra.
 
CaJa skrev:
Götenehus
www.gotenehus.se

Husmodell Sjösäter
- har tillåme ett extra FEMTE litet rum, men det går ju att göra till förråd/klk...
Den modellen har jag kollat in men när jag var in på deras hemsida kunde jag inte hitta modellen, var hittade du den?
 
Hej
Götenhus "Alfa" och A-hus "Lindö" går ju båda in under din beskrivning. Kanske dock inte priset eller det ihopsatta garaget, vad vet jag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.