Hej!
Här kommer bilder på vårt alldeles nyss färdiga kök  :)

första bilden, från hallen sett:
 
  • P8170072.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
AMR74
  • Laddar…
andra, från diskbänken, blev lite mörk...
 
  • P8170073.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
tredje... hällen!
 
  • P8170074.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
fjärde, vitrinskåpen. valde bort "vanliga" luckor eftersom vi har högskåp och väggskåp på samma vägg, hade blivit mycket ek på samma ställe...
 
  • P8170075.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
sist ut, högskåp med ugn och skafferi, och mitt söta kylskåp :)
 
  • P8170076.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
kom gärna med synpunkter, både plus och minus (inte för att vi kommer ändra något... ;)) men rationell kritik är alltid bra...
 
Jag tycker att ert kök ser mycket trevligt ut, förmodligen ett jag själv skulle trivas med. Gott om förvaringsutrymmen och fördelade arbetsytor. Trivs ni själva? Jag gillade speciellt listen runt kaklet :)
 
T
Snygg inbyggnadsugn, en Cylinda. En sådan ska jag också ha fast i rostfritt!
 
Misse_o_Mojje skrev:
Jag tycker att ert kök ser mycket trevligt ut, förmodligen ett jag själv skulle trivas med. Gott om förvaringsutrymmen och fördelade arbetsytor. Trivs ni själva? Jag gillade speciellt listen runt kaklet  :)
tack! ja vi trivs förträffligt, ibland kan jag sitta och bara titta på köket, kök är för mig ett av dom viktigare rum så det känns skönt att det blev precis så bra som vi hoppades.
kakellisterna är egengjorda av massiv ek som sedan oljats, det var lite pill med dom!
 
Ser mycket bra ut!

Håller själv på att renovera och kommer köra på ungefär samma som ni. Har bara kommit till rivningsfasen ännu. Vad är det för golv ni köpt? Jag funderar på att köpa något liknande eller så vitoljad ek.
 
Finfint kök! Vad är det för leverantör? Lite specifikationer tack! :)

EDIT: Såg i en annan tråd att det var IKEA Nexus.
 
jättefint :)
 
Jag säger också jättefint :)
 
pjeta: det är allocs högtryckslaminat vi köpt, alloc commercial stone (skiffer mörkgrå), rätt dyrt men värt vartenda öre! har varit svalt och skönt nu i sommar, har lagt golvvärme under så det inte blir för kallt i vinter...

ginnfilt: ja nexus ek, vitvaror cylinda förutom kylskåpet som är gorenje, golvet alloc, blandaren damixas venus...
 
Supernajs kök förutom kylskåpet som hade passat i ett mer retroliknande kök. Tycker att det blev lite malplacerat om man ser på helheten :) bra jobbat ändå!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.