Funkar det verkligen när det inte står Festool någonstans? :D
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Naturligtvis så går det bättre med ett reklamblad från Festool.


Protte
 
Eller en kasse från NK, för det där med dammsugare har vi inte uppfunnit ännu.
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Tjena!
Nu sitter jag med trycksvärta på väggen, kommer det en tråd om hur jag får bort det också?
 
Jag använder ett kaffefilter i stället. Mycket smidigare tycker jag. Går ju åt betydligt mindre mängd tejp.
 
Borrar du tillräckligt många hål i väggen får du ett vackert mönster med hål och schablonmålning med trycksvärta :)

Har aldrig märkt att trycksvärtan är ett problem även om jag är medveten om att tidningar svärtar av sig. Kanske för att jag aldrig har reklamblad med mycket tryck hemma?
 
Hade aldrig hänt med ett reklamblad från Festool!
 
Jag tror tvärtemot alla andra här att ett reklamblad från Festool hade lämnat mer trycksvärta! Detta eftersom alla som använt en Festool verkar hylla dem till skyarna! Så nog lämnar de avtryck hos användarna!
 
Redigerat:
Mikael_L
Jag är väl bara lite skadad sådär ... :blushing:

Men det enda jag tänkte på var att pluggen kom ju inte tillräckligt långt in ... ;)
 
Mikael_L
Men tack för ett bra tips.
Och jag tackar även för tipset om kaffefilter. Jag tror jag har en användning för det tipset. ;)
 
Mikael_L
men en fråga, hur gör man när man ska borra i tak?
 
Borra igenom en låg kartong, inte 100%igt men 90..
Urban
 
Mikael_L skrev:
men en fråga, hur gör man när man ska borra i tak?
Satt och fundera på det och kom på att man kanske kan använda botten av en pet-flaska som man borrar igenom och sen i taket.
Lite damm kommer ju kanske läcka ut vid borren men det mesta borde stanna i "fångaren" :)
De flesta pet-flaskornas bottnar är väl till och med perfekt formade för det här. :)

Gjorde en liten bild på hur jag tänkt
borra i tak.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.