Då wikin är borta och därmed också spis-wikin har jag lagt upp den på google istället:
Nya Spisbibeln
Dessutom uppdaterad med de senaste förvecklingarna inom detta område med att pussla ihop spis med matning.
 
  • Gilla
Dilato och 17 till
  • Laddar…
Bra skrivet Bo, :)
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
ullberg
Härligt Bo, visste inte att denna fanns tidigare, och om den var ens hälften så bra som denna uppdaterade version fattar jag inte varför det kommer så många spisfrågor på BH ;)

/U
 
Redigerat:
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
P
Tackar och bockar!
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
Tusen tack!
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
Kanonbra genomgång av scenarior! Världsklass! Klistra denna tråd, det måste vara det vanligaste ämnet inom Elforumet kring spisar/ugnar/hällar.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Underbart! Delvis även tillämpbart på bastukaminer.
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
Försöker se den på min PC, men kan inte ladda ner från Google docs. Nån annan som har problemet också?
 
Inte jag i alla fall :). Vad betyder "kan inte"?
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
Vilket kanonjobb! Värdig klistring och att vara första förslaget i varje tråd på temat.
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
Blir lite skön kvällsläsning i brist på annat :)
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
Toppen! Bra skrivet och formulerat Bo!
Det var en eller två hänvisningar som inte fungerade, dokument ej tillgängligt eller vad det stod.
Blir det lika för er andra också? Eller beror det på att jag kollar på telefonen tro...
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
"Kan inte" betyder att när jag klickar på länken så får jag upp en text med "läser in..." och inget mer händer, mysko...
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
Intressant, när jag loggade in mig på Google fick jag tillgång till dokumentet! Tack för ett intressant dokument!
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
Ok, man måste tydligen ha ett googlekonto och vara inloggad. Jag trodde inte att det krävdes.
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.