Då säljarna kategoriskt vägrar svara på mejl kanske någon har en prisuppgift på följande objekt :

Brevik

Söderviken

Mellangården

Lönneberga

Tack !
 
Brevik: 2 190 000 med träfasad.
Söderviken: 2 292 000 med träfasad, 2 420 000 med puts.
Mellangården: 2 282 000 med träfasad.
Lönneberga: 2 236 000 med träfasad.

Samtliga priser är för NF.

Dagsfärska priser från Stockholmsområdet.

 
Tack för uppgifterna !

Ser för övrigt att du bygger ett Brevik, verkar vara ett jättefint hus som tanten och jag är lite sugna på.
 
Brevik är igentligen en konventionell 1 1/2 planare som blir rätt så rolig genom att ändra lite vinklar och former på olika platser. Halvvalmat tak, burspråk, inverterat burspråk och öppet upp vid matplatsen gör huset skojigt.

Kan skicka lite bilder om två veckor när det är klart om det finns intresse.
 
Hej,

är det ngn som har prisuppgifter för dessa Eksjöhus:

Sjövik

Dalvik

Stjärnvik

Sandliden

Sedan undrar jag om ngn vet hur mkt förändringar i fasaden man kan göra? T ex göra ett hus mer "funkislikt"?

 
Vi har väntat svar på pris från Eksjöhus i över 1½ månad nu. På husknuten sa han att han skulle återkomma senast 1½vecka efter att vi var där och pratade med honom.
Vi kan ju säga att det var ett tag sen och är dom inte mer intresserade av att sälja hus än så... tja, det är nog mest deras bekymmer tycker jag. Vi har bestämt oss för en annan tillverkare istället. Service är A & O tycker vi.

/H&M
 
Instämmer Kurry !

Vi mailade runt till ett flertal olika kontor utan ett svar så jag tröttnade och skickade ett mail till huvudkontoret i Eksjö som verkar ha samma dåliga kundservice....inte ett svar .

Denna inställning från husföretagen kommer hålla så länge det är säljarens marknad. Den dag då marknaden vänder och folk börjar hålla hårt i sina penningar kommer de ändra attityd och stå med kepsen i hand och be om ursäkt för sin dåliga service.
 
Brevik ca 2 miljoner i Småland!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.