Vi har precis köpt ett hus utanför lund och vill bygga till en vinkel på 1,5 plan i "smålandshusstil".

Har du några bra referenser på arkitekt?
 
Googla Lars Dencker
han e bra...
 
Vi anlitade Molén Arkitekter www.molenarkitekter.se som har sitt kontor på innergården vid café Lundagård. De ritade vårt kök, matrum, källaren (delvis) samt en helt underbar veranda i tre etapper + balkong. Vårt hus är en herrgård från slutet av 1800-talet så det gällde att få till det rent stilmässigt med vår smak. Det lyckades Jeanna på Moléns jättebra med!
 
Peterhsorensen, eller ska jag kalla dig Kerstin. Du har gjort reklam för samma arkitekt i 3 olika poster. Kanske räcker där?

För att vara on topic: Johannes Igelström är en duktig arkitekt som bor i Lund. Jag vet inte URL till hans sida men borde vara lätt att hitta.
 
P
Jag har inte stött på många arkitekter, men vi har använt Klas Sjöstrand på Arklas Arkitektkontor. Han är verkligen fantastisk!
Nu ritade vi i och för sig ett helt nytt hus, men han är verkligen värd att kontakta!
www.arklas.se

Nu kanske det låter som om jag är Klas och vill göra reklam, men så är det inte!
 
Stötte på en trevlig arkitekt som även gjorde och höll i hela projekt från ritning till färdigställande. Hon heter Ulrika Ökvist. Jag vet inte för vilken firma hon arbetar för men du kan nå henne på hennes namn på gmail.com (skriv ulrika.okvist innan...)

Hon höll på att färdigställa ett projekt i Bjäred för nån månad sedan åt en bekant och det blev väldigt häftigt.

mvh plexi
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.