Y
Såhär är köket. Vardagsrummet till vänster.
Hur hade ni möblerat detta?

Jag hade ju satt ett vanligt bord nere under ena fönstret.

Målaren tyckte det var gubbigt och att jag skulle fortsätta ha arbetsbänk längst hela väggen samt båda fönsterna nere till höger på bilden. Personligen vill jag ju föreställa mig att det blir trist att sitta och stirra in i väggen när man äter...

Då bilden blev så bred så kör vi en klickbar minibild istället, som blir större:
thumb-92BD_4B4870EE.jpg
 
Redigerat:
Hej Yrrol,
det är faktiskt väldigt svårt att förstå vad du menar.

Kanske du skall be någon vän läsa vad du har skrivit,
och sedan hjälpa dig att formulera om frågan.

Du har lagt upp två bilder. Är de olika på något sätt?
Det finns speciella siter för "finn fem fel".
Annars kanske du kan skriva vad skillnaden är, så slipper vi gissa.

//KoW
 
Y
Jag har inga vänner men testar att förtydliga.
 
KnockOnWood skrev:
Hej Yrrol,
det är faktiskt väldigt svårt att förstå vad du menar.

Kanske du skall be någon vän läsa vad du har skrivit,
och sedan hjälpa dig att formulera om frågan.

Du har lagt upp två bilder. Är de olika på något sätt?
Det finns speciella siter för "finn fem fel".
Annars kanske du kan skriva vad skillnaden är, så slipper vi gissa.

//KoW
Mobba inte killen.
Han bara undrar om var han ska placera matbordet med tanke på kökets placering. Eller om han bör göra om köket. Typ förlänga bänkskivan.

Själv tycker jag Han kan skriva ut ritningen i 2d. Klippa ut möbler i skala och placera på ritningen. På det sättet kan man flytta på möblerna innan bygget är klart.
 
Litet frukostbord i hörnet av köket, sen en större matgrupp närmst köket i vardagsrumsdelen skulle jag gjort. Håller med dej om bänkskivan, hur kul blir det att sitta å äta på rad å kolla väggfärgen? :surprised: Har för mej att Du hade en kamin inritad på nån av bilderna förut, är den borttagen nu? :confused:
Även om Du inte har nåra vänner är vi ju nåra som brukar hjälpa dej med lösningar här alla fall :D jobba på bara!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.