Behöver du en spark i rumpan kan jag nog tillse att du får en verbal sådan om det behövs en. Det är bara att säga till... ;D
 
Börjar känna mig tjatig, men det händer rätt så mycket nu :) så sidan e uppdaterad igen. Kan även tala om att för vissa som tittar kanske inte bilder och text hänger ihop så bra. Det svåra är att på min dator ser det bra ut. Men vissa av mina kamrater säger att bilder och text inte följer samman. Svårt att åtgärda något som ser bra ut på min dator :( Hoppas att ni har överseende med detta. Om det skulle vara lika för er som tittar. Till er som vill veta adressen så är det bara att klicka på www länken nedan, eller så klicka här http://juslin.holseng.se

Mvh//Linda
 
Appropå mycket som händer så uppdateras vår sida nu nästintill dagligen. Samtidigt måste jag få utbrista i ett tacksamt WOW. Bara på 22,5 timme har vi haft 128 unika besökare. Inte träffar på vår sida utan unika IP nummer.....

WOW, vad kul att så många är intresserade av vad vi håller på med.
 
Jo du jag e in och snoker på din sida 2 gånger i veckan. Tycker det e ruggit kul att se hurandras byggen växer fram ;)
 
Ingen snokar, alla är så välkomna. Det är ju en publik sida..... ;D
 
;D Jo självklart e alla välkomna :) Annars så skulle man inte publicera sidan på nätet. ;)
 
Tjo!! vad det går undan ;D Sidan e update igen
 
För er som inte varit inne och kikat nyligt på hemsidan. Så har jag lagt in nya bilder på köket kaklet och trappen. :)
 
Har uppdaterat sidan igen med nya bilder och ett nytt upplägg för er som inte varit in och kikat nyligt. :surprised: :) Hoppas att den blev lite bättre nu än tidigare ;)
 
Och vi tjatar vidare om våra dagliga uppdateringar. I helgen och i början av nästa vecka kommer vi updatera med massor av bilder.
 
Jo men det e ju nu det börjar vara roligt :D Händer ju saker dagligen och som dessutom syns.. När får ni flytta in Robban & Maria?
 
Vi trodde vi var säkra på när vi skulle flytta in men ju längre tiden går ju mer oklart blir det, ju mindre bryr vi oss faktiskt. Vi firar jul i huset får vårt svar bli. ;)
 
20aug skulle vårat ha varit klart >:( Man kan inte säga annat än som ni, Vi ska iaf fira jul i huset ;D
Rörisen e inte snabb, målaren var försenad, takstolarna var försenade, köket försenat, snickarna har andra jobb åxo.. ja listan kan göras lång. Men som sagt det blir klart när det blir.. Huvudsaken att det inte blir fuskbyggt... Då kan jag hellre ta några veckors försening än att huset bara ska rafsas ihop.. Tror att ni tänker lika som jag. Eller?? ::)
 
Man kan konstatera att tankegångarna går i ungefär samma banor. Samtidigt har vi börjat tänka litegranna på hälsan. De senaste två veckorna har vi blivit pinsamt medvetna om att man måste tänka på sig själv också, inte bara tänka på att bygga hus.
 
Jo jag tänker med det blir inte så mycket mer :-? Det stannar vid tanken och man gör inget åt det, nästan så att man glömmer bort att man har familj.. :surprised: Fy nästan lite skrämmande när man börjar tänka på vad det kan ställa till med att bygga hus. :-?

Man går mellan hus och forum... Jisses man e nog inte riktigt normal ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.