Här kommer bilderna
 
  • badrum 007.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • badrum 013.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • badrum 008.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
Vad vill du veta?

Ja, vissa av plattorna ligger lite snett, ser inte bra ut och åter igen är det draget silikon i golvvinkeln, ofattbart!!
 
Han posta i fel forum :) han skrev i anna tråd först, kan någon flytta?
 
Ja, dessa bilder skulle legat under tråden "badrum" fast under "Prefab trähus" i menyn.
 
Ja jag har skrivit i ett annat inlägg,någon som vet hur man flyttar ,inte så haj på detta! Tack på förhand
 
10x10 plattor på nät? Inte helt ovanligt att dom inte ligger helt 100 på näten och att man vid läggning tyvärr inte alltid upptäcker det.

Tycker inte det är något att haka upp sig på om badrummet för övrigt ser bra ut.
 
Thomas59
RobZombie skrev:
10x10 plattor på nät? Inte helt ovanligt att dom inte ligger helt 100 på näten och att man vid läggning tyvärr inte alltid upptäcker det.

Tycker inte det är något att haka upp sig på om badrummet för övrigt ser bra ut.
Nej det är väl inte hela världen om allt i övrigt är perfekt! Ger lite "liv" åt kaklet som jag skrev i en annan tråd:cool:
 
Thomas59 skrev:
Nej det är väl inte hela världen om allt i övrigt är perfekt! Ger lite "liv" åt kaklet som jag skrev i en annan tråd:cool:
Är ganska säker på att dom missarna som visas på dessa 3 bilder ger väldigt lite "liv" åt kaklet och det är förmodligen ingenting man ens tänker på om man inte står där inne och zoomar in med en kamera.

Men visst hade det varit snyggare utan dessa extra "detaljer". :)
 
Thomas59
RobZombie skrev:
Är ganska säker på att dom missarna som visas på dessa 3 bilder ger väldigt lite "liv" åt kaklet och det är förmodligen ingenting man ens tänker på om man inte står där inne och zoomar in med en kamera.

Men visst hade det varit snyggare utan dessa extra "detaljer". :)
Ja, ironin har sina begränsningar.

En duktig plattis lämnar inte ifrån sig plattor på snedden. SÅ SVÅRT är det inte.

Det är ju inte så att man sätter klinkers/plattor med förbundna ögon och sedan då bindeln tas bort konstaterar att: ojdå några plattor hamnade på snedden, synd att det är för sent att göra något åt det NU!

Hamnar en platta på snedden tar man omedelbart bort den och gör om! Svårare är det inte.
 
Thomas59 skrev:
Ja, ironin har sina begränsningar.

En duktig plattis lämnar inte ifrån sig plattor på snedden. SÅ SVÅRT är det inte.

Det är ju inte så att man sätter klinkers/plattor med förbundna ögon och sedan då bindeln tas bort konstaterar att: ojdå några plattor hamnade på snedden, synd att det är för sent att göra något åt det NU!

Hamnar en platta på snedden tar man omedelbart bort den och gör om! Svårare är det inte.
Jag förstod din ironi...

Tycker bara att nivån på kritiken ibland är orimlig i förhållande till felet.
 
Thomas59
RobZombie skrev:
Jag förstod din ironi...

Tycker bara att nivån på kritiken ibland är orimlig i förhållande till felet.
Det tycker ju som väl framgår inte undertecknad. De flesta av felen som visas upp beror på klantighet, lathet, okunskap, slarv och annat som man som kund INTE ska behöva acceptera. Inte i någon form.

Paradoxalt nog för den som får kritik är ju att det INTE tar längre tid att göra rätt än att göra fel.
 
Nåt fel kan man väl stå ut med,men jag tycker det är lite mycket.På besiktningen så upptäcker man inte allt,sen så ser man och stör sig på det.
Dom hade väldigt bråttom när dom gjorde badrummet en dag innan huset skulle levereras iväg.
Jag har mailat våran byggledare så får vi se vad han säger
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.