.... de som lovat hur många ggr som helst att höra av sig när de tog första spadtaget och så gjorde de inte det >:( . Samma entreprenör bygger på tre tomter kring oss samt en skaftväg förbi vår tomt. De byggde skaftvägen och en annan grund först så de har redan varit där ute och byggt ett tag. Vi har frågat dem hur många ggr som helst om när de skulle börja och de har lika många ggr sagt att de skulle ringa oss. De hade börjat i torsdags och i fredags ringde vi för att fråga när de skulle börja. Som tur är så hade de åtminstone ringt vår kvalitetsansvarige (som de också hade lovat ringa). Det känns verkligen snopet.

Ja, ja... nu är det iallafall igång och måndagen den 11 oktober kommer huset...
 
Hoppas att detblir bra, det måste kännas snopet i allafall, jag kommer kräva att få ta första spadtaget. 8)
 
Göran skrev:
Hoppas att detblir bra, det måste kännas snopet i allafall, jag kommer kräva att få ta första spadtaget. 8)
Lycka till ;)
 
Göran skrev:
Hoppas att detblir bra, det måste kännas snopet i allafall, jag kommer kräva att få ta första spadtaget. 8)
Tackar! Jo, snopet kan man verkligen säga... Fast entreprenören har lovordats här på forumet för att de gör jätte bra jobb, så förhoppningsvis blir kvaliteten bra ändå... Trots att vi inte fick vara med :)
 
Jo skrev:
Tackar! Jo, snopet kan man verkligen säga...  Fast entreprenören har lovordats här på forumet för att de gör jätte bra jobb, så förhoppningsvis blir kvaliteten bra ändå... Trots att vi inte fick vara med  :)
och vilken är entreprenören?

Flitiga Lisa
Jag skall tillverka en tvåbladig spade så att jag och Frun kan ta först aspadtaget ;) ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.