Vi ska bygga i Vallentuna och försöker hitta företag att kontakta för grund- och markarbeten.

Jag har letat här i forumet men hittat väldigt lite.

Jag har hittat Supergrund i Norrtälje genom att googla och en del i södra Stockholm här i forumet (HH entreprenad och www.grundochmark.se). Sen har jag sett att Mac Freeze både fått rekommendationer och varnats för sådär blir man ju lite osäker.

Hellre ett företag som innebär lite arbete från vår sida till ett lägre pris än ett riktigt dyrt företag där man inte behöver engagera sig något alls själv.
 
Tack för tipsen. Pratade med Supergrund idag. Det kan ju vara svårt att bedöma efter bara ett telefonsamtal, men de kändes både prisvärda och förtroendeingivande. Men jag har ju några månader på mig att undersöka alla alternativ innan jag bestämmer mig.
 
byggankan skrev:
Vi ska bygga i Vallentuna och försöker hitta företag att kontakta för grund- och markarbeten.

Jag har letat här i forumet men hittat väldigt lite.

Jag har hittat Supergrund i Norrtälje genom att googla och en del i södra Stockholm här i forumet (HH entreprenad och www.grundochmark.se). Sen har jag sett att Mac Freeze både fått rekommendationer och varnats för sådär blir man ju lite osäker.

Hellre ett företag som innebär lite arbete från vår sida till ett lägre pris än ett riktigt dyrt företag där man inte behöver engagera sig något alls själv.
Hej,

När det gäller din fråga så kan jag inte hjälpa dig men jag såg att ni skulle bygga i Vallentuna. Vi bor där nu och ska bygga ett större hus i Uthamra, det är inte där ni ska bygga? Lycka till med letandet, själv tar vi den enklaste vägen och köer ett kataloghus. :)
 
Jo det är där vi ska bygga. Vi har köpt en tomt på Uthamravägen, det står en liten röd sommarstuga där som vi ska riva.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.