• Soffbord_kista.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag såg en liknande kista på butiken BOOM i det lokala shoppingcentrat (Birsta i Medelpad).
 
Hm... något annat förslag än Boom i Birsta? Gärna i Stockholmstrakten...
 
Är tyvärr inte och snurrar i de trakterna allt för ofta, får hoppas någon annan ramlar in med tips.
 
Jag har faktiskt ett likadant bord. Köptes för många år sedan. Vill minnas att den kom ifrån något set som hette Bombay.
 
Kolla kistbord på Blocket så får du upp hur många som helst.
 
Rum interiör har liknande kistor.
 
Tackar för svar. Jag har sökt på Blocket med jämna mellanrum under flera månaders tid och hittat, inte "hur många som helst", men en hel del. Dock inte det jag söker.

Rum interiör har inga kistbord i sitt sortiment, åtminstone inte på sin hemsida.

Jag letar vidare!
 
Gameplay skrev:
Tackar för svar. Jag har sökt på Blocket med jämna mellanrum under flera månaders tid och hittat, inte "hur många som helst", men en hel del. Dock inte det jag söker.

Rum interiör har inga kistbord i sitt sortiment, åtminstone inte på sin hemsida.

Jag letar vidare!
Ja, jag ser det nu...
De måste ha tagit bort den ur sortimentet, för kanske 5 år sedan köpte vi en liknande kista där iaf.
 
Jag skulle faktiskt också letat på blocket. Själv hittade jag en kista i furu. Inte så snygg kanske, men jag tänkte att man kunde måla om den osv. Har skrivit om den i min blogg decoria.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.