Upplever just nu svarstider på 5-7 minuter för att öppna en tråd (har klockat). Får hoppas att lösningen är enkel även om problemet eskalerat senaste dygnat.
 
Segt här i bilen på väg hem efter julfirandet också. Hoppas att det blir fixat snart, har varit segt hela dagen tycker jag de gånger jag har kikat in. 19 mil kvar nu av 125 totalt.
 
Sjukarns slött och även databas-fel nu nyss, hoppas ni får ordning på det. Go Jul!
 
Fiero skrev:
Kan det vara så att webhotellets service man betalar för inte kan ge den bandbredd detta forum kräver vid toppar som stora ledigheter osv.
Vi vet fortfarande inte vad driftstörningen beror på och om (eller när) den kommer tillbaka. Vi fick in den första felrapporten redan tisdagen den 22 december och därefter har det eskalerat. Igår söndagen den 27 låg sajten nere mer eller mindre nere hela tiden från och med lunchtid till strax efter midnatt. Tack för er uthållighet och fortsätt rapportera.

Jag har vidarebefordrat Fieros fråga till vårt webbhotell som ska vara på plats igen kl 8 imorgon (idag). Jag återkommer när jag vet mer.
 
Nu verkar det funka bra igen!d^_^b
 
Vekar inte vara belastningen, det var OTROLIGT segt även kl 06 på juldagen. Jo.. jag har faktiskt ett LIV oxo..
 
Betydligt snabbare, md fortfarande segt.
 
Igår var det extremt idag funkar det men inte mer. Fortfarande segt.
 
Ganska normalsegt ja.
 
Minns ni vilken dag ni fick ett "403 felmeddelanden (access denied)",
"Unable to Connect to Server" eller "Warning: MySQL server has gone away query" första gången?

Jag undrar allstå om felet uppstod före tisdagen den 22 december?
 
Jag ändrade en sak för två-tre minuter sedan (kl 10.25). Bättre, sämre eller likadant?
 
Jag fick inga såna varken den 22 eller 23:e men igår fick jag ett "Database error".
Idag funkar forumet bättre, men är fortfarande otroligt segt.

Edit: mitt förra svar skrevs innan din ändring. Nu flyter det på snabbt som sjutton! :)
 
Verkar funka som vanligt nu tycker jag.
 
Känns helt normalt nu.
 
Per Eskilsson skrev:
Minns ni vilken dag ni fick ett "403 felmeddelanden (access denied)",
"Unable to Connect to Server" eller "Warning: MySQL server has gone away query" första gången?

Jag undrar allstå om felet uppstod före tisdagen den 22 december?
Det var lite segt innan jul, vad jag minns redan den 22:e, men användbart, för att under julhelgen stanna helt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.