Det är så FRUKTANSVÄRT segt att det flera gånger inte gått att nå forumet alls senaste veckan. Oavsett om man väntar på att sidan skall laddas i en halvtimma. Dessutom blir det ofta fel när sidorna laddas, och skärmen fylls av rappakalja.

Skulle vilja påstå att forumet vissa dagar är helt oanvändbart. Hoppas ansvariga kan hitta vad det beror på, har insett att man är lite beroende av Byggahus-forumet ;-).
 
Svarstiderna är nu så lååånga att jag måste avstå från att besöka Byggahus.
 
Overkligt segt på sistone, tyvärr. :(
All credit till de (Per och Marlene?) som sköter och och fixar med forumet, men nu verkar det som det krävs lite service.
 
Måste tyvärr hålla med.
 
Hemmakatten
Otroligt segt. Håller med om att forumet inte går att besöka längre.
 
Instämmer, än en gång! q(;^;)p
 
Idag är det normalt, men jag håller med om att laddningstiderna den senaste veckan har varit otroligt långa. Säkert något som kan åtgärdas.
 
Det är nog en belastningsfråga, mitt på dagen går det hur bra som helst. Kvällstid efter barnens sovtid går det långsamt värre.
Vissa helgkvällar (när det inte är löning ;) ) går det också väldigt långsamt.

Jag tror att det är ett populärt forum, och målgruppens besökstider är ganska inrutade.
 
Vi ska helt enkelt sysselsätta oss med bättre saker när vi och många andra är lediga ;)

Skämt å sido, hoppas det går att utöka forumkapaciteten på ett eller annat sätt.
Jag är aktiv och moderator på ett forum för rc-helikopter entusiaster, där har det tidvis gått segt mycket beroende på div. sök-botar som dammsuger forumet.

/Fredrik
 
Sökbotar kan man neka genom rätt tag'ar i koden.
Men sen kanske vissa botar struntar i att de inte "får" söka genom.
Men de stora söktjänsternas botar låter iaf bli.
 
Något hände i början på veckan. Tycker oavsett tidpunkt på dygnet är forumet MKT segt + ibland dyker databasfelmeddelande upp fortfarande.
 
Nu måste det ju ändå vara nåt allvarligt fel.. Forum-error.. Mysql error osv.. går ju nästan inte att använda :(
 
När det tar 1,5 minuter att få upp en ny sida, då tappar man sugen. :(
 
Vi är på väg hem från julfirandet just nu, men har kontaktat webbhotellet och bett om en omstart av servern. Vi jobbar alltså på problemet.
 
Kan det vara så att webhotellets service man betalar för inte kan ge den bandbredd detta forum kräver vid toppar som stora ledigheter osv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.