Finns det verktyg till det man skall göra skall man köpa verktyg :D Här är väl det sämsta stället att fråga om man behöver ett verktyg haha
 
Anledningen att inte köpa den är väl ca 1100 kr
Skall man bara skruva lite gips enstaka gång så klara man sig väl med den vanliga skruvdragaren.

Har själv 18 V varianten och den funkar aldeles utmärkt men jag vet inte om jag skulle köpa den om jag bara skulle använda den enstaka gånger.

/Patrik
 
Köpte också Makita BFR550Z nyligen... riktigt bra...

2009-11-24_155400.jpg
 
Hur är det med skruv? Är det universalgrejor eller bara ett visst märke som passar?
 
Finns flera som passar till den jag köpte iaf, men man ska passa sig för budgetvarianter av bandad skruv och det gäller alla dragare.
Kvalitén på banden avgör driftsäkerheten...
 
Hmm, nu har dom höjt priset med 70% :( Ofta som den firman gör liknande saker, måste lära mig att köpa direkt när man ser ett bra pris.
 
Fick själv loss min Makita BFR550RFE för 3400:- +moms och det tyckte jag var ett bra pris. :)
 
Betalade 1800+m för min utan batterier men det är det helt klart värt. Varför byggde jag klart huset innan jag köpte en bandad dragare?
 
GustavW skrev:
Betalade 1800+m för min utan batterier men det är det helt klart värt. Varför byggde jag klart huset innan jag köpte en bandad dragare?
:D
tror detta inte är unikt. Jag tror dom flesta av oss har hamnat i de läget att man köpt sitt verktyg EFTER jobbet... man tänker väl att "nästa gång så....."

Tänk gersåg, borrhammare, tigersåg, spikpistol...etc etc
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.