Finns det möjlighet att få in denna funktion i forumet? Har sett det på andra forum. Alltså en enkel funktion för att kunna citera flera inlägg i sitt inlägg (Nu måste man skriva QUOTE taggar manuellt).
 
Thomas59
Work Around:

Vid behov öppnar jag två webläsarfönster, klickar citera på det inlägg jag vill citera och går sedan till det andra fönstret och klickar citera på ett nytt inlägg som jag vill ha med som citat, markerar sedan citatet komplett med taggar och klipper klistrar in det i mitt första fönster, sen vidare till nästa inlägg som jag vill ha med i mitt första fönster osv i all oändlighet.

Går fort och du slipper skriva taggarna själv.
 
Rrrrr skrev:
Finns det möjlighet att få in denna funktion i forumet? Har sett det på andra forum. Alltså en enkel funktion för att kunna citera flera inlägg i sitt inlägg (Nu måste man skriva QUOTE taggar manuellt).
Jag förstår din tanke att kunna samla flera citat i ett svarsinlägg. Det blir samtidigt rörigt för nästa person som skall svara på ditt inlägg med flera citat och kanske inte orkar rensa igen för att det skall bli lättläst. Kutym är att citera en person per inlägg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.