Vill ha tidningar liknande denna hem i lådan. Hur gör jag? Vilka fler finns det för någon i husbyggartankar?

Hittade inget sätt att begära den hemskickad.
 
Jag tror att dessa tidningar skickas ut som riktad direktreklam. Dvs tidningarna/företagen köper adressuppgifter till sådana som idag bor i småhus. Förvisso missar man då de som bor i lägenhet men går i husbyggartankar. Men kostnaden/felträffarna man får om man går ut till alla är nog för stor för att man vill göra det.
Men det mesta som finns i de tidningarna finns även att läsa på deras hemsidor.
 
Nä, den går ut som Postens gruppförsändelse till villaägare och jordbruk. Skulle du inte få den i egenskap av villaägare eller jordbrukare, kontakta Posten. ;)
 
Fått svar nu. Kunde få den för 25kr nummret. Då lägger jag dessa pengar på villan istället så får jag den gratis sen istället :)
 
Suhagg skrev:
Fått svar nu. Kunde få den för 25kr nummret. Då lägger jag dessa pengar på villan istället så får jag den gratis sen istället :)

Det är ju i tidningen man får reda på många bra priser som kan va bra att ha när man bygger sitt hus.
 
Hemmakatten
Om du känner någon som bor i villa kan du väl be att få tidningen efter det att de läst den.
 
Hur gör man för att SLIPPA skiten? Känns som att de utnyttjar ett kryphål i lagen om att man måste respektera ej reklam-klistermärken genom att skriva lite usla artiklar och kalla reklamsamlingen för tidning.
 
Smissarve skrev:
Hur gör man för att SLIPPA skiten? Känns som att de utnyttjar ett kryphål i lagen om att man måste respektera ej reklam-klistermärken genom att skriva lite usla artiklar och kalla reklamsamlingen för tidning.
Skicka ett brev till de och säg att du flyttat,
till min adress :) Så får jag skiten istället.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.