Hej.

Vilka företag/tillverkare av badrum hjälper till att rita ett badrum?

Vi bor i Malmö.

Mvh,

Rebmic.
 
Tror de flesta större företag som säljer badrum idag har det! Annars kan du rita själv i tex room328 (som många försäljare oxå använder sig av)
 
Problemet med Room328 är ju att man kan inte göra speciellt mycket utan att betala för premium delen. Som att sätta kakel osv. bortsett från färdiga alternativ.
 
Jag har lekt lite i room28 för att ta fram en skiss till vårt badrum. Idag valde jag att kosta på en premium för 3 månader. Tror det kostade 300kr. Först gick det bra att kakla väggarna men när jag skulle ändra kakel så blev väggarna svarta och nu går det bara att lägga klinkers på golvet. Samt att en vägg jag byggt upp i badrummer ser konstig ut. Hittar ingen info på sidan och ingen mailadress. Bara ett telefonnr. Någon som vet hur jag ska göra? Synd för annars tyckte jag sidan var jättebra.
 
Venca skrev:
Jag har lekt lite i room28 för att ta fram en skiss till vårt badrum. Idag valde jag att kosta på en premium för 3 månader. Tror det kostade 300kr. Först gick det bra att kakla väggarna men när jag skulle ändra kakel så blev väggarna svarta och nu går det bara att lägga klinkers på golvet. Samt att en vägg jag byggt upp i badrummer ser konstig ut. Hittar ingen info på sidan och ingen mailadress. Bara ett telefonnr. Någon som vet hur jag ska göra? Synd för annars tyckte jag sidan var jättebra.
Skriv i forumet där så får du nog hjälp snart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.