Hej

Är det någon som vet var jag kan hitta en sådan här? (Gärna nät-butik).
81672.jpg
 
Den finns i "Svenska Hem"-butiken här i Umeå iaf.
 
Nu är jag urusel på geografi :-[ Men har du långt till A6 i Jönköping? Köpte nämligen min där i blomaffären.
 
Tack så mycket för era svar. Nu väntar jag ivrigt på att den ska komma in i lager på finating.se

 
Gud så läcker klocka!! Vill åxo ha ;D Nackdelen är att det blir ännu svårere för barnen att kunna klockan.. Tur är ju att dom blir äldre ;)
 
lier skrev:
Gud så läcker klocka!! Vill åxo ha ;D Nackdelen är att det blir ännu svårere för barnen att kunna klockan.. Tur är ju att dom blir äldre ;)
Varför inte sätta siffror direkt på väggen? Kanske i olika stil så det blir lite orginellt? Kanske någon med bokstäver?

/FlitigaLisa
 
lier skrev:
Gud så läcker klocka!! Vill åxo ha ;D Nackdelen är att det blir ännu svårere för barnen att kunna klockan.. Tur är ju att dom blir äldre ;)

Den här klockan är ju lite lättare att läsa av. Vi var ute efter en med bara visare men när vi väl hittade denna så slog vi till.

http://www.pid.se/se/inredningsdetaljer/oevrigt/plug-in_941.html
 
Just den har de, i alla fall tidigare, haft på Lagerhaus till ett betydligt lägre pris.

/FlitigaLisa
 
Jag lyfter denna tråd igen! Vår stora fina klock ahar gått sönder och nu letar jag efter en ny! Kan tänka mig en sådan med bara visare men de verkar vara omöjliga att få tag i... Bluebox har den mindre men jag vill ha den stora... Någon som sett den i trakterna av södra STHLM (bor i Järna). Eller någon som liknar vår trasiga, den är ca 60 cm i diametern, se bild.

/FlitigaLisa
 
  • Klocka.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Affärerna Village och Iems har klockorna med bara visare, både den raka och krusidulliga modellen.
 
Om det bara är urverket som är trasigt kan man byta ut det.
 
Village i STHLM har inte klockan med bara visare för de beställde den i mars och har inte fått hem dem ännu... däremot hittade jag den på http://www.karolin-design.se/ men jag vill helst ha tag i en stor som den vi hade innan. Tyvärr är det inte urverket som pajat, vad det var minns jag inte bara att min händige make inte kunde laga den (det var någon yttepytte-liten plastbit som pajat tror jag).

Så jag fortsätter jaga...

/FlitigaLisa
 
lyfter denna gammla tråd.....vart på nätet hittar jag en klocka med bara visare idag?
mvh
M
 
Varför inte köpa ett löst urverk och visare och bara fälla in i väggen? Då får ni bara visare och ingen urtavla alls.

/Kalle
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.