har 2 st tomma systainer 4 som jag inte vet vad jag ska använda dom till , är det någon som har en bra ideé ?

ev. ska jag köpa insatsen till patroner , men är lite tveksam
 
Sälj dom på Tradera!
 
Sälja på tradera och köpa något du behöver?

Edit: Immobil var snabbare!
 
Äsch nu var ni väl inte värst kreativa. Gör insatser till något som du brukar vilja ha med i bilen på bygge eller så. Finns ju om inte annat en insats för handverktyg som man lätt plankar med lite björkplyfa. Det går också i rätt många småmaskiner, typ vinkelslip, plåtnibbler osv. om det finns sånt över.
 
Mobilt barskåp. :cool:
 
I en systainer 4 går det in 4 raaco-handybox, stående på högkant. Annars funkar ett antal av harld-nyborgs metallådor för borr också fint på högkant. Eller en egenhändigt tillverkade insats för handverktyg (den festool har är dyr och inte särskilt populär). Eller insatsen för patroner (har inte testat den dock).

Eller så kan du sälja dem till mig;)
 
...eller sälja dem till mig...;)

Än om bilen börjar bli full nu så skulle jag nog lyckats bygga om för att få plats med liiiite till... :D
 
vill inte sälja dom och har alla mina verktyg i systainers även dom som inte är festool. har även 3 st sys 1 box till skruv/plugg/övrigt .

har en systainer 5 till mina handverktyg

Kom på att jag även har en 3 över . kanske får köpa något nytt verktyg istället...

är det någon som har patronsatsen ?? funkar den bra ?
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.