Såg idag att IKEA tagit in 2 Li-Ion skruvdragare i sortimentet.

en fjuttdragare för 130kr

samt en 14,4V för ynka 240kr tror jag.....:surprised:

Läckert svarta.... B&D dräpare????

Personligen tror jag mer på en IKEA dragare för 240kr än en Rusta maskin för 500 eller B&D för 900.
 
Såg bara Li Ion skylten men som sagt jag trodde den gällde för båda.

Väldigt intressant information om dragaren.... här har nog IKEA missat lite av det viktiga::D:D

produktbeskrivning
Överdrag: ABS plast, Syntetiskt gummi
Bitsats: Stål, Olja
Del 01: Epoxiplast
Del 02/ Del 04: Stål
Del 03: Förstärkt amidplast
Låda: Etenplast
Fönster: Akrylplast
 
Mikael_L
Åhhh, den stora kommer i systainer ... :D

Nimajneb skrev:
Väldigt intressant information om dragaren.... här har nog IKEA missat lite av det viktiga::D:D

produktbeskrivning
Överdrag: ABS plast, Syntetiskt gummi
Bitsats: Stål, Olja
Del 01: Epoxiplast
Del 02/ Del 04: Stål
Del 03: Förstärkt amidplast
Låda: Etenplast
Fönster: Akrylplast
Ska man ta det som lite illavarslande att som produktbeskrivning är det endast angivet viktig information för destruktion och återvinning ... :D



Men med 129:- för den lilla borde dom väl nästan kunna byta ut insex-nyckeln i alla möbelpaket mot en sådan ...!?
 
De byter ut insexnyckeln mot ett bits. Det trista är att bitset är femkantigt i andra änden så att det bara är i deras egen dragare det passar. Eller nåt.
 
Den lille er vel samme som bauhaus har under eget merke. Flere har også den li-ion som eget merke til ca samme pris. Helt greit til prisen. Ikke noe dårligere enn Bosch sin ixo egentlig og den koster 3-4 ganger så mye.
 
Tror liknande finns på Jula också. Tänkte köpa för att jag är en lat fjant men då kosta den 300 spänn icke så tänkte jag, senare när jag fick hem bladet var det ju ett annat pris och pengarna liksom Jula var redan långt borta :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.