En duktig chef har rätt att delegera... Det finns två sätt att tapetsera: 1 gör det själv, 2 se till att någon annan gör det. ;)
 
www.foraldrar.com ska länken vara. mycket bra sida med massor av snack-grupper, finns en för hus & hem oxå ;)
 
Vad jag förstått kan graviditetstest endast visa fel åt ett håll. Dvs visar den att du är gravis så är du det. Visar den negativt så är det inte 100% säkert.

Grattis :)

Vår nedkomst är beräknad till 11/8, ca två veckor före huset... det händer saker i år.
 
Grattis... :)

Lycka till med allt, o stressa inte för mycket nu....
Jag tror säkert att maken kommer att bli glad....
 
GRATTIS och lycka till! :D

 
Ett stort grattis och lycka till med både hus och barn.
;)
 
Grattis Sabina och lycka till med allt! Sköt om dig ordentligt! Allt kommer att ordna sig till det bästa.
 
Det är ju perfekt timing! Nu kan du ju gå och njuta hela graviditeten, planera färg i barnrummet och ändå flytta in innan bebisen kommer. Kan det bli bättre! Själv hade jag bokat tid med en arkitekt (fredag den 13:e) den dag vår dotter föddes. Jag bokade just den dan för jag sa att jag ändå inte skulle ha barn fredag den 13:e. Man kan inte planera allt här i livet. JAg kan iallafall garantera dig att det är betydligt mindre stressigt att vara gravid och bygga hus än att ha småbarn och bygga hus samtidigt....Vi har en på snart 3 och en på 9 mån och beräknar inflytt i vårt hus 1 sep. Det är mycket pusslande med hämtning på dagis, blöjbyten och koordinering av hantverkare. I morgon ska det köpas kakel och klinkers till hela huset med lillan på ena armen. Men det är kul!!!
Stressa inte upp dig för husbygget. Det är ju bara materiella ting... ta hand om magen istället.
 
lajbanson skrev:
nej då Kalle, tjejer har en OTROLIG simultankapacitet, vi klarar av att både vara gravida OCH byggahus samt hålla diskussionerna uppe om båda sakerna samtidigt. det är kanske det som gör att män inte kan...  ;D ;)
Vilket påhopp >:( Jag har väl iallafall lyckats få med nån byggfråga i mina frågor till dig eller är det så illa...... ;)


Sabina,
När ni sitter i Ert nya hus med knä't fullt av fakturor, börjar ångra Era val av hus, inredning, färg mm och undrar hur det kunde gå till så kommer det räcka med ett litet leende så är livet gött igen. Perfekt tajming om jag får säga det själv.

PS. Har ni nog med rum!
 
Edvin skrev:
Vilket påhopp  >:( Jag har väl iallafall lyckats få med nån byggfråga i mina frågor till dig eller är det så illa...... ;)


Sabina,
När ni sitter i Ert nya hus med knä't fullt av fakturor, börjar ångra Era val av hus, inredning, färg mm och undrar hur det kunde gå till så kommer det räcka med ett litet leende så är livet gött igen. Perfekt tajming om jag får säga det själv.

PS. Har ni nog med rum!
ingen regel utan undantag Edvin... det finns män som har många kvinnliga drag ska du veta.. ;D
 
Skulle det va positivt eller :surprised:
 
Jobbigt med dessa militanta feminister.... 8)
 
Edvin skrev:
Skulle det va positivt eller  :surprised:
Javisst, det är dö-sexigt med en karl med små feminiina drag, precis som att det är läckert med en tjej som kan mecka bil eller lägga om taket...
 
lajbanson skrev:
ingen regel utan undantag Edvin... det finns män som har många kvinnliga drag ska du veta..  ;D
Fjollor, brukar vi riktiga karlar kalla dem för. ;)
 
Fjollor, brukar vi riktiga karlar kalla dem för.
:surprised: :surprised: :surprised: men gf bor du i Hollywood?, jag trodde du bodde utanför Knivsta... riktiga karlar finns väl bara på film ???
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.