Hej jag tänkte höra ifall ni vet någon lokal snickare(snickeri som tillverkar trappor i västerbotten, jag bor själv i umeå kommun och försöker få tag i någon lokal snickare som jag kan skicka en offert till för ett trappbygge.
 
Tjena!

Vi bor själva i sthlm, men fick vår trappa igår som är tillverkad utanför Umeå av en kille som heter Anders. Vi är mycket nöjda, skicka ett pm ifall du vill ha kontaktuppgifter

Anders
 
Bjurholms snickeri finns ju där tog vi våran trappa ifrån.. Sen vet jag inte om vännäs dörr tillverkar trappor. Men det heter väll Dooria nu. /Linda
 
TurboTouring skrev:
Sen finns Skellefteå Snickericentral

[länk]
Skulle precis nämna dem.
De har en prisbild som gör att de skickar till hela sverige.
De har också funnits i branschen länge.
 
Tack för alla tips! Har nu kontaktat diverse trapptillverkare för offert.
Hittade också en filial till scc i umeå, golv och Trapp hette dem, men jag tyckte offert förslaget jag fick från dem på en vitlaserad furutrappa lät väldigt dyrt. 42.000 ville dem ha för en U trappa inkl räcken.
 
Tobbis skrev:
Tack för alla tips! Har nu kontaktat diverse trapptillverkare för offert.
Hittade också en filial till scc i umeå, golv och Trapp hette dem, men jag tyckte offert förslaget jag fick från dem på en vitlaserad furutrappa lät väldigt dyrt. 42.000 ville dem ha för en U trappa inkl räcken.
Vi anlitade Golv o Trapp att fixa vårt golv, och de var helt värdelösa! De förstörde hela golvet.
 
Är också på jakt efter alternativa trapptillverkare i norr. Hörde att Bjurholms skulle vara billigare än SSC, men offerten från Bjurhoms tyckte jag var hög. Letar vidare...
 
Är också på jakt efter alternativa trapptillverkare i norr. Hörde att Bjurholms skulle vara billigare än SSC, men offerten från Bjurhoms tyckte jag var hög. Letar vidare...
 
Skelleftebygdens trä i Storkågeträsk, jag känner två som har köpt trapp där de senaste åren.
 
M m96 skrev:
Är också på jakt efter alternativa trapptillverkare i norr. Hörde att Bjurholms skulle vara billigare än SSC, men offerten från Bjurhoms tyckte jag var hög. Letar vidare...
Bjurholm ha inte tid!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.