Vill gärna ha synpunkter på vår idé. Är inne på valmat tak, men samtidigt är det snyggt och skapar mycket rymd med ett ryggåstak i vardagsrummet.
 
  • Ritning.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Inte för att jag är expert, men ska man verkligen ha dörr direkt från garaget in i bostaden? Jag har för mig att man brukar vilja ha en luftsluss så att säga, t.ex. via tvättstugan.

Hallen är lite knepig, man kommer in i en liten hall med korridorer åt två håll. Är man tre-fyra personer som kommer in samtidigt blir det trångt. Det kan vara bra att ha plats för en sittplats (åt barn och gamlingar), samt även barnvagsparkering. I ett så stort hus borde man kunna få plats med det.

Bastudörren borde kanske hängas i andra sidan.
 
Bra påpekande om luftsluss, kan ju ordna den redan i garaget. Sedan hallen vet jag inte riktigt, får fundera lite. Barnvagn finns det i alla fall plats för inne i garderoben direkt innan för dörren då den är gjup, men det kanske inte riktigt syns på bilden.

Inga andra synpunkter?
 
Man inte bara brukar vilja ha, man måste ha om man ska gå efter dom regler som finns.
 
Ni som svarat, kan ni se någonting alls på den där ritningen? Jag kan i alla fall inte urskilja en enda text och knappt några mått.
 
andersmc skrev:
Ni som svarat, kan ni se någonting alls på den där ritningen? Jag kan i alla fall inte urskilja en enda text och knappt några mått.
Ha ha, inte jag heller. Man utgår man ifrån att sängar och dörrar är av normal storlek har man hyfsat koll på måtten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.