Behöver jaga rätt på Locherpasta imorgon och undrar var i Göteborg detta undermedel kan tänkas finnas. Letade här om kvällen på de byggvaruhus som har öppet efter kontorstid, men de har bara Unipak vilket jag antar är något helt annat. Vilka vettiga VVS-butiker finns det i stan?

Hinner förresten inte beställa över nätet heller...
 
joflopp skrev:
Behöver jaga rätt på Locherpasta imorgon och undrar var i Göteborg detta undermedel kan tänkas finnas. Letade här om kvällen på de byggvaruhus som har öppet efter kontorstid, men de har bara Unipak vilket jag antar är något helt annat. Vilka vettiga VVS-butiker finns det i stan?

Hinner förresten inte beställa över nätet heller...
unipac är samma sak men annat fabrikat, ( lite segare och drygare )
 
Okej, fyller det ut repor på kopparrör på samma sätt som Locher? Har Unipak som jag använder med lin för hederliga gängkopplingar men ska bråka med klämringskopplingar i helgen och läste att många använder Locher för att det smörjer och fyller ut repor.

Passerar Jönköping imorgon och såg att Rinkaby har Locher om det nu visar sig vara bättre för just KRK.
 
Locherpasta ska vara snäppet vassare då det innehåller pimpsten eller va de heter som sväller när det bli blött så att det fyller ut eventuella ojämnheter. Men jag har aldrig tyckt det varit nån skillnad mellan dessa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.