Någon här som kanske har ett kök från k-rauta eller som kikat på dom och bestämt sig för att inte shoppa kök där. Vi vill ha ett kök i valnöt men till bra pris, har hittat hos skab selv och nu även hos k-rauta men är lite tveksam till kvaliteten.

Tips och råd önskas!
 
Jag har inget att säga om köken på K-rauta men Lundins kök har riktigt läckra kök i valnöt.

Vi har beställt men ännu inte fått leverans från Lundins. Jättebra att ha att göra med. Specialmått och lösningar så att det passar precis i ditt kök är vad de sysslar med. Prisläge ungefär som Ballingslöv.

http://www.lundinskok.se
 
Tack för tipset, ska kika in på länken.

Fler tips?
 
Tack för kvik-tipset, har precis mailat till dom för en offert! Har för mig att jag läst att teak är svårt att matcha, men ska kolla på det med!
 
Det valnötsköket var för övrigt supersnyggt, man kanske ska tänka över bänkskivan en gång till, tidigare hade jag tänkt svart...
 
Pratade med en kollega som bytte kök i sommar, och han köpte sitt på Coop. Han menade att de var privärda. Kanske kan vara värt att kolla upp?
 
Enligt dom broschyrer jag fått tag på så har inte coop ngt mörkt kök i lager, men tack ändå!
 
Enligt dom broschyrer jag fått tag på så har inte coop ngt mörkt kök i lager, men tack ändå!
 
månadens trådlyft

Ni har säkert fixat köket redan. Men vi har sen 2år tillbaks ett valnötskök från K-rauta, inget att anmärka på kvaliteten.
Dock rekomenderar jag inte att göra som vi och beställa luckor och täcksidor från k-rauta och stommar och övrigt från IKEA.. var lite jobb att få allt på plats då alla färdiga hål inte stämde överens :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.