Jag uppdaterade just till Firefox 3.5.3. Allt fungerar som vanligt förutom att allt text på byggahus.se i forumet blivit pytteliten. Har ni dragit i fel spak eller är det mig det är fel på? I alla andra forum jag besöker är texten normalstor. IExplorer uppvisar inte samma problem.
 
C
Tryck Ctrl + 0 (noll)
 
C
Och för att demonstrera vad du kanske har gjort: tryck Ctrl och scrolla med scrollhjulet. Återställ med Ctrl + 0
 
Jepp, så var det. Jag har visst fått hjälp av min ettåring som stod och bankade på datorn för en stund sedan..... Fiffigt att Firefox har en storleksinställning per flik och länk.

Tack!
 
C
Varsego.
Man kan även ta Ctrl + +/- om man vill. :)
 
I Chrome kan man hålla ned och dra vänster musknapp åt höger, men samma sak funkar inte för mig i Firefox.
 
mats_o skrev:
Nån som har ett knep för scrollbars också

med Firefox så får jag inga scrollbars på de stora bilderna i den här tråden [länk]

Med IE8 så scrollar det bra
Jag brukar högerklicka och "Visa bild". Håller man nere Ctrl samtidigt så öppnas bilden i en ny flik.
 
Såg nu att det inte bara är bilderna utan det är forumbredden generellt som blir fel i trådar med stora bilder. Även text försvinner tyvärr
 
Det problemet har diskuterats i en annan tråd, jag tolkar Marlene som att en förändring är på gång men att det tar lite tid.
 
Ja, det stämmer. Vi vill införa "fluid" i forumet och kanske på alla andra sidor också, men när det blir av vågar jag inte svara på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.