Nån med erfarenhet av Teddes gräv för husdränering??
 
Det är väl bara att fråga Tedde efter referenser?
 
Jo men min tanke var att referenser kanske finns här.
 
Ska bli spännande att se om det är någon som har erfarenheter av Teddes då de ska komma hem till mig och dränera längre fram i höst. :)
 
Tog in en offert från Tedde när vi skulle dränera. Fick offerten hemskickad ett par dagar efte hembesöket, seriöst och bra. Priset låg dock en bra bit över offert 2 från en mindre firma så det fick avgöra.
 
Vad har ni fått för pris på jobben?? Är det dränering runt hus ni ska göra?
Har ni haft diskution om hur ev. asfalt på vägg ska tas bort?
 
Vad jag hört så ska man inte anlita honom, tillkommer en massa efter offerten så jobbet blir mycket dyrare än vad som var tänkt. Utelämnar saker i offerten och kommer på såvis undan :/
 
Har ni bra tips på andra markarbetare? Verkar vara svårt hitta bra som har tid och göra jobbet...
 
'Har du hört det från en eller från flera håll??
Kan det bli så om du har fått fast pris?
 
zettra skrev:
Vad har ni fått för pris på jobben?? Är det dränering runt hus ni ska göra?
Har ni haft diskution om hur ev. asfalt på vägg ska tas bort?
Dränering kring suterränghus. Asfalten på vår grund fanns bara kvar fläckvis så den behövde man inte göra något åt.
 
W
Har två bekanta som använt teddes och båda väldigt nöjda. Blev lite fel på ett av jobben men allt löstes då tedde fotat allt och det var lätt att gräva upp på rätt ställe och fixa till det hela. Gratis givetvis.
 
ok vad bra. Vad var det som gick fel? Vet du vad kalaset kostade för dom?
 
W
Var något problem med en brunn till dräneringen, kommer inte ihåg riktigt men har för mig att det var stopp i den eller
i inkommande dränrör. Har ingen aning om kostnaden tyvärr.
 
Vi anlitade Teddes efter att ha fått rekomendationer och vi blev jättenöjda. Priset överensstämde med offerten och arbetet blev utfört snabbt och bra!
 
Hej, tack för ditt svar :)

Lite nyfiken på vad eran offert låg på om du vill svara på det? Dränerade ni hus med isodrän?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.