Sista jag ser är David 1:a Maj 9:12PM !
 
Det var likadant tidigare när jag postade i en annan tråd. Först såg jag inlägget, därefter försvann det och kunde bara hittas via alternativa sökvägar. ???
 
Det började väl sväva ut i för mycket "flummerier" om kvalitativa värden kontra mammon ;), så David fick sista ordet och återbördade oss till verkligheten igen ;D

//Christina.
 
Jag ser ju att Dragon Lady har skrivit sista inlägget i tråden, men försöker jag läsa det så är Davids 9:12 det sista jag ser......
Går jag in på Dragon Lady´s användarprofil och 10 sista inlägg så ser jag inget från tråden "hur mycket har ni lånat", skumt !
 
micke_011 skrev:
hmm..i fredags skrev jag ett iofs rätt meningslöst men ändå inlägg om henkes närvaro under em.. det ser jag öht inte skymten av, så antingen har det raderats eller så faller försvinnandet av det in under "märkliga saker på forument".. dax att kalla in mulder & scully tro?  :)
Det försvinnandet faller nog inom denna regel:
----------klipp-------
"Håll dig till ämnet" innebär att all diskussion i Byggahus forum ska innehålla ämnen som rör bygge och renovering, inget annat. Inlägg som är utanför ämnet kommer att tas bort utan förvarning.
---------klipp---------
Det skulle ju kunna förklara övriga försvunna inlägg också beroende på vad Dragon kvinnan skrev.......
Märkligt i.s.f att det finns "spår" av inlägget


 
Jag tyckte jag höll mej till ämnet när jag skrev typ;

`inte alltid så bäst att ha ett högt taxeringsvärde.
Lågt tax.värde måste ju innebära lägre fastighetsskatt när man ska börja betala efter 5 år o det är ju ingen nackdel... ´

När jag skrivit färdigt o skickade iväg det så poff var det borta i den oändliga cyberspacen :surprised:
men det har ju hänt förut, ingen nyhet att man blir bortblåst ;D
 
DragonLady skrev:
men det har ju hänt förut, ingen nyhet att man blir bortblåst  ;D
Precis, det händer faktiskt "nångångomsänder", väldigt mysko ???
Fast det är ju skönt att det händer fler än mig, så då kan "paranoian" dra sig tillbaka ;D ;D Hoppas jag ;)

//Christina.
 
micke_011 skrev:
@ hagbaard.. jovisst, det måste så vara. även om man kan tycka vad man vill om att ha ett övrigt-forum i forumet om man likväl måste hålla sig till ämnet. när/var/hur skall man då tillåtas spåna?
Visst måste det spånas (precis som nu ;D) men att tråden om Henkes landning försvann tycker jag var mycket bra, inte ska man väl behöva värja sig mot sportinlägg på ett husbyggarforum ;)

Spåning böra ske om sågspån, isoleringsspån, takspån, spånskivor spån-tat virke, kutterspån, spånsug eller spån till grannar ;D
 
Ja, det är något med forumet, det mår inte riktigt bra.

Nu hittar jag inte Kvalitetsansvarig-tråden alls, men när jag söker på den så finns den. Hände inte allt detta efter att man gick över till svensk version?
 
Det är den tråden. Men jag ser den inte om jag går in som vanligt! Är det jag som är knäpp eller är det fel?
 
Hej.
Jag ser den. Öppnas i nytt fönster (kör IE 5.50) för tillfället.
 
sollentuna skrev:
Det är den tråden. Men jag ser den inte om jag går in som vanligt! Är det jag som är knäpp eller är det fel?
Inte ens om du söker? Prova att markera alla trådar som lästa och töm cachen
 
Jo, om jag söker den ser jag den. Eller om jag klickar på din länk så ser jag den också. Men inte om jag går in via "Priser, kalkyler, fastighetsskatt". Ser ni den då?
 
Antingen är det jag som är knäpp, eller så har det fixats till något. Nu ser jag länken i alla fall!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.