Garantert ikke noe proff verktøy, men du kan få mye verktøy for pengene. Kjøpte noen tenger på LIDL en gang til 80kr for 4, de har vært helt supre for prisen iallefall, selv om jeg oftest kjøper knipex osv...
 
Om jag inte minns fel var deras hylsnyckelsats för 500:- tillverkad i Tyskland och av lite bättre kvalite. Tanken var att kanske denna låda inte hellre är så dålig. Ja, inte bara lådan utan även innehållet. :)
 
Är det verktyg jag dagligen skulle använda mig av som seriös hantverkare så skulle jag aldrig ens tänka tanken att köpa något liknande...

Är det verktyg jag som hemmapulare skulle använda mig av lite då och då så fungerar det oftast ganska bra med denna typen av satser...
 
Ja, nu är jag förstås inte en seriös hantverkare utan bara en glad amatör. Försöker trots det att vara seriös när jag arbetar. Tanken var att kunna få ha mina egna verktyg för mig själv. Har 3 söner som "lånar" av pappa och sedan har de naturligtvis lagt tillbaka grejerna, d.v.s släppt av dem på golvet i bästa fall. Har bl.a en Facom verktygsvagn och fortsätter det på det här viset är lådorna snart tomma. Känns inte meningsfullt att köpa något dyrare till dem innan de har lärt sig vara rädd om grejerna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.