Hej.
Någon här som vet vad som ingår i den nyckelfärdiga varianten av Mjöbäcksvillan? Eller lättare kanske, vad ingår inte.;)
//M
 
Hej!
Vet inte riktigt vad du menar med "vad som ingår", men vi fick en vädigt fin offert från mjöbäck på vår arkitektritade enplansvilla. För 2,4 ingick "allt" , carport, förråd, bergvärme, trägolv,bubbelbad, helkaklade badrum, klinker i en del rum, ,ryggåstak,glaspartier, braskamin. ja det mesta vi behövde. Bra offert kom även på markarbetena som ligger utanpå.
Jag fick stort förtroende för mjöbäcks säljare, men valde en annan i slutfasen ändå då denne gick ner betydligt i pris. Om du kontaktar mjöbäck så får du en lista på "allt som ingår och vilka leverantörer de har. Lycka till!
 
mitt tips är att snacka med m-k säljaren,han bör ha dessa uppgifter.
 
Hej,
Vi byggde med Mjöbäck för 2 år sedan och är helnöjda. Det mesta ingår i den nyckelfärdiga varianten. Vads som inte ingick som vi valde till bl a klinkers/golvvärme på golvet i badrummet på andra våningen, trägolv i hela huset och braskamin. Vi byggde villa Kullaberg.
Kan varmt rekommendera deras säljare Magnus på Husknuten söder om GBG.
Lycka till
 
Ni kan också kolla och ladda ner katalogen vad som ingår från den här sidan. Tillvalskatalogen håller de på att uppdatera vet jag då vi fick kolla i en annan när vi nu gör våra tillval. Dom har ju säljare på husknuten i två visnings hus där sen finns det ju säljare i Mjöbäck också på kontoret där. Ta kontakt med dom så får ni svar på era frågor.
http://www.mjobacksvillan.se/Katalog.asp

Vi skall bygga ett 2plans hus från egna ritningar med dem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.