Jag får nog ta en sväng förbi CO och se om dom har en slip till mig. 500sek är ju "under radarn" och behöver inte redovisas som jag ser det.
 
MathiasS skrev:
Jag får nog ta en sväng förbi CO och se om dom har en slip till mig. 500sek är ju "under radarn" och behöver inte redovisas som jag ser det.
Fikapengar, har min radarvarning på 1000kr.
 
Nimajneb skrev:
Fikapengar, har min radarvarning på 1000kr.
Nu pratar vi iofs var min FRU har radarvarningen inställd på....;)
 
MathiasS skrev:
Jag får nog ta en sväng förbi CO och se om dom har en slip till mig. 500sek är ju "under radarn" och behöver inte redovisas som jag ser det.
Done.

Upplever den som smidigare en den gröna boschen och avverkar lika bra eller bättre. Snurrbroms är trevligt och är väl standard på maskiner i dag kanske.
 
MathiasS skrev:
Nu pratar vi iofs var min FRU har radarvarningen inställd på....;)
Menade jag med, upp till en 1000 lapp tycker jag jag kan köpa vad jag vill när jag vill, går jag över så kanske jag nämner det vid något lämpligt tillfälle.
 
Enligt Bosch 'hantverkartidning' verkar man få 150Turbon i systainer nu, om än tillfälligt.
Eller är det kanske bara så att en tom systainer medföljer och slipen levereras i 'resväskan'?
 
Systainers für alles!!!
 
Har beställt en Bosch GEX 150 turbo, återkommer med input om maskinen, det ska slipas en trappa och ett köksbord + lite annat.
 
THE MACHINE skrev:
Har beställt en Bosch GEX 150 turbo, återkommer med input om maskinen, det ska slipas en trappa och ett köksbord + lite annat.
du har väl en grovis åxå annars så blir det...dammigt...
 
Japp har en kärcher som funkar ok.
 
Tips, skaffa åxå Bosch 4m slang.
 
Nimajneb skrev:
Tips, skaffa åxå Bosch 4m slang.
E det nån specialslang då eller, och var hittar man sån?
 
Ni som har gex 150 turbo. Min maskin viberar som s@tan, jag har mjuka sliplattan på. Kör jag på lite högre hastighet så skakar maskinen väldigt mycket.
 
Ja har bara kört den med den medföljande plattan (medium? eller är det den mjuka tro) och ja kan inte påstå att maskinen skakar/vibrerar.
Inte mer än vad jag 'antar' är normalt för en excenterslip då. :)

Tilläggas bör att jag är en glad amatör så.. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.