Har sett på Bauhaus hemsida att de tillhandahåller tjänst med totalentrepenad på Badrum.
Finns det någon som använt denna?
Länk: http://www.bauhaus.se/index.php?id=577
eller Bauhaus\Service\Badrumsvärlden
 
Jag blev också nyfiken på detta. Ingen med erfarenheter? Blev det bra? Blev det dyrt?
 
Skapligt framtung betalningsplan...
Personligen skulle jag aldrig betala 80% av totalbeloppet innan byggstart, och framför allt inte i ett badrumsprojekt.
 
Har nyligen renoverat vårt badrum. Bland de offerter vi tog in var bauhaus i särklass dyrast. Nästan dubbla priset mot den näst dyraste.
 
H
Har samma erfarenhet, Bauhaus har mer än dubblerat priset!
 
Har inte hittat någon som är positiv till Badrumsvärlden, men heller inga nya diskussioner. Och uppenbarligen håller de fortfarande på. Någon som använt sig av Badrumsvärlden/Bauhaus på senare tid? Gärna från Uppsala-området...?
 
Om man skall använda dem så tror jag att man skall kolla ev. Bkr behörighet väldigt noga. För enl. Andra inlägg här så kan man per definition inte få ett kvaltitetsdokument om de använder Bauhaus eget tätskiktssystem. Behörigheten bygger på att hantverkarna som utför jobbet själva skall ha gått dels kurs hos Bkr, dels hos tillverkaren av systemet. Men det ges inga kurser baserade på Bauhaus eget tätskiktssystem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.