Har en polare med bränd tele på sitt Galaxy 16+ .
Funderar på att försöka skaffa ett nytt centralkort från utlandet (UK) och undrar om det är möjligt att bara flytta över PROM:en från det nuvarande för att få Svensk programvara eller om det är några andra skillnader?
 
Det är inte möjligt.. Om man nu inte får tag på exakt samma version tyvärr.
 
Ok. Den chansen är ju tyvärr inte särskilt stor.
Beroende på pris blir det nog kanske engelska menyer hädanefter för polaren då.
Tack för snabbt svar i alla fall! :)
 
Någon som testat att installera en engelsk Galaxy som kan bekräfta att det inte är några drastiska skillnader?
Det jag primärt vill få bekräftat är att SMS-funktionen fungerar likadant då anledningen till att jag byter ut centralen är just bränd tele.
 
Har du kollat vad ett nytt huvudkort kostar i sverige?
 
Nej, det har jag inte.
Jag vann ett på brittiska eBay för 350:- med frakt, jag misstänker att även ett svenskt utbyteskort skulle kosta en bra bit mer.
 
En relaterad fråga, det är lite irriterande att en PK5500 med svenska menyer kostar dubbelt så mycket (1000:- extra) som en med engelska, är det någon som har kollat vad det är för prom i dom och om det går att läsa?
 
Är inte helt säker men möjigheten finns att svenska finns som alternativ i den engelska mapen från början.. Språket ligger inte på centralkortet utan på mapen..
 
Nej det är 8 språk, bla engelska franska tyska men inte svenska. Verkar som det finns en nordisk version med svenska danska finska mm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.