Hej på er!
Tänkte bara nämna att det är Trädgårddsmässa i Älvsjö nästa helg, alltså 28-30 mars, åtminstonde över helgen, vet inte om den håller på fler dagar än så...
Såg en tidning om utställare. Det kommer att finnas allt från bevattning plantor, stödmurar till belysning och fontäner...
Kanske är nåt för nybyggaren ! Har tänkt att bege mig dit och kolla läget lite....Får se vad dom kan lura på mig ;) Skulle behöva bra och billiga stödmurar...det är uppdraget.
/ MVH Sabina
 
Toppen! Tack för tipset. Dit beger vi oss :)
 
Sabina skrev:
Hej på er!
Tänkte bara nämna att det är Trädgårddsmässa i Älvsjö nästa helg, alltså 28-30 mars, åtminstonde över helgen, vet inte om den håller på fler dagar än så...
Såg en  tidning om utställare. Det kommer att finnas allt från bevattning plantor, stödmurar till belysning och fontäner...
Kanske är nåt för nybyggaren ! Har tänkt att bege  mig dit och kolla läget lite....Får se vad dom kan lura på mig  ;) Skulle behöva bra och billiga stödmurar...det är uppdraget.
/ MVH Sabina
Har du nån kolla på vad en billig mur kan kosta?

/Jonte
 


Nån som har sett rabattkuponger till entrépriset? ::)

Här bygger vi hus för miljoner och vill smita in billigare på mässan... ;D Snacka om att svälja kameler och sila mygg. Men många bäckar små... ;)


Till villamässan hade Privata affärer halva priset i entré för prenumeranter ...
 
Passar ju bra med Rabatt kupong på trädgårdsmässa... ;)
 


Hahaha, ja jag tyckte det skulle vara lämlpligt! :D

Ingen som sett till såna... ::)
 
Samla tillräckligt många och kräv grupp-rabatt! Annars kan man klä ut sej till bud, med ett paket i handen. Uppge ett monternummer så är det bara att glida in (har jag hört) .
 


Eller kanske uppge att man är skribent på Byggahus forum... ;D
 
Myror tar sej fram överallt....det har man ju märkt.. ;)
 

Tack Veronika för tipset! :)

Är det månne någon som redan besökt mässan och kan rekommendera ett besök? ::)
 

Är det ingen som har varit där? ???
 
Nu har vi varit där!  :)

Himla trevlig mässa, snacka om förstärkta vårkänslor!  :D

Webergrillar, utemöbler, drinkmixar(!), lökar, fontäner(!), gräsklippare, brevlådor, fågelholkar, stenar, murar, orkideér och icke att förglömma trädgårdstomtarna  ::)

Nu vill jag flytta, shoppa och fixa!

 
Hittade du nån rabatt då.... :D
 


Japp! Det fanns en del alternativ att välja bland... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.